• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Daa

Inte för mig.

Villemoa skrev 2010-08-24 19:11:27 följande:
    Nu loggade jag ut och gjorde om inställningarna till endast de i adressboken. Funkar det nu att se galleriet?

• Norrskensflamman
    Villemoa skrev 2010-08-24 19:11:27 följande:
    Nu loggade jag ut och gjorde om inställningarna till endast de i adressboken. Funkar det nu att se galleriet?
    Inte för mig heller.

Fy vad irriterande. Jag vill verkligen inte att andra än de som finns i adressboken kan se min presentation och galleri.

• Norrskensflamman

Jag har så skallebank idag också, så nu ska jag ta och gå och softa lite.

Var tvungen att hoppa över Pilates, IGEN, men det gick bara inte med denna huvudvärk. Och inte hjälper det med Treo, Ipren eller Panodil.

Bihålorna kanske?

• Villemoa

Jävla skit att det inte funkar! Vem kontaktar man för att de ska fixa saken?

Tack Flamman! Själv är jag helt opartisk när jag säger att hon är sötast i världen

Ja, jag hämtar 13.45, mellis är 14.00. Det är den tiden man måste hämta när de är 15-timmars.

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-08-24 19:16:18 följande:
    Jag har så skallebank idag också, så nu ska jag ta och gå och softa lite. Var tvungen att hoppa över Pilates, IGEN, men det gick bara inte med denna huvudvärk. Och inte hjälper det med Treo, Ipren eller Panodil. Bihålorna kanske?

Usch! Bland det värsta jag vet är att ha huvudvärk! Krya på dig!

• Heloise

Jag kommer inte in på Flamman eller Villemoas sida heller

Känner mig lite oälskad

• Daa

Heloise skrev 2010-08-24 19:49:32 följande:
    Jag kommer inte in på Flamman eller Villemoas sida heller Känner mig lite oälskad

Jag försökte ju snyfta in mig på Villemoas sida och det verkar som om hon ville gå mig till mötes, men tekniken gjorde det omöjligt för henne.

• Fru Bygg

passionsblomman skrev 2010-08-24 19:39:47 följande:
    Jag kommer in till Daa´s sida.Jag kommer inte in till vare sig Villemoa eller Flamman.

Jag kommer också in på Daa's sida, men inte på Villemoas. Konstigt!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans