• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Heloise

Ååååh Daa vad underbart att allt såg bra ut! <3 oxå Axel och Fälga

Jag måste fulsurfa på arbetstid för jag måste bara berätta att jag blev beviljad havandeskapspenning dock inte heltid, utan 75%, men det är lugnt för jag har semester sparat och kan ta ut resterande 25% i semesterdagar och får mao gå hem och ligga på sofflocket från och med 23 oktober

Kramar också om hålla handen gänget och önskar att all skallebank försvinner.
    Lunchen var härlig och Elsa visade sig från sin bästa sida

• Fru Bygg

Heloise, vad glad jag blir! Underbart att systemet fungerar någon gång och DU ska verkligen ha havandeskapspenning! Härligt! Se nu till att ta det lugnt fram tills dess också!!

• Daa

Jaa!

Hvidbrud skrev 2010-08-25 15:23:10 följande:
    Första tanden har brutit igenom! Bättre sent än aldrig!

• Fru Bygg

Fru Sy, känner också igen alla symptom som du känner. Så allt är säkert som det ska. Vi finns här alla för dig, men försök att koppla av lite. Det ska gå bra allt och passa på att njut av att vara gravid istället för att oroa dig. Det är lättare sagt än gjort, men ändå!
    Hoppas du inte tar illa upp, svårt att förklara vad man menar i ord ibland.

• Daa

Jaa!

Heloise skrev 2010-08-25 15:54:01 följande:
    Jag måste fulsurfa på arbetstid för jag måste bara berätta att jag blev beviljad havandeskapspenning dock inte heltid, utan 75%, men det är lugnt för jag har semester sparat och kan ta ut resterande 25% i semesterdagar och får mao gå hem och ligga på sofflocket från och med 23 oktober Kramar också om hålla handen gänget och önskar att all skallebank försvinner.Lunchen var härlig och Elsa visade sig från sin bästa sida

Åh, så skönt att du fick det beviljat.

• Fru Bygg

En sak som är positiv i alla höststormar är ju att det är full fart här i tråden igen! Nu har första gångens mammor snart börjat jobba igen och i höst ska vi ha många plus i denna tråden!
    Det är synd för jag vågar inte riktigt surfa här på jobb, så jag får vara mest aktiv i början på veckorna då jag har lite tid medan Ella sover tupplurar.

• Fru Bygg

Nu ska jag se om jag kan ta tag i lite fotoarbete. Vi har inte framkallat ett enda kort sedan mer än ett år tillbaka. Det måste det bli ändring på! *kastar mig in i mappen foto på datorn* Efterlys mig om jag inte kommer tillbaka från alla miljarder kort!

• Daa

Ja, det är kul när det är lite mer liv och rörelse här.
    Jag vågar heller inte riktigt surfa när jag är på jobbet (fast läsa liiiite kan man ju göra ), utan håller mig till luncherna.

Fru Bygg skrev 2010-08-25 16:01:45 följande:
    En sak som är positiv i alla höststormar är ju att det är full fart här i tråden igen! Nu har första gångens mammor snart börjat jobba igen och i höst ska vi ha många plus i denna tråden! Det är synd för jag vågar inte riktigt surfa här på jobb, så jag får vara mest aktiv i början på veckorna då jag har lite tid medan Ella sover tupplurar.

• Fru Bygg

Smart! Läsa kan man ju alltid och sen har man ju lunchen! Så får det bli! Har ju inte så mycket att göra på jobb ännu, så tid för att läsa finns ju!

Daa skrev 2010-08-25 16:04:04 följande:
    Ja, det är kul när det är lite mer liv och rörelse här. Jag vågar heller inte riktigt surfa när jag är på jobbet (fast läsa liiiite kan man ju göra ), utan håller mig till luncherna.  

• Villemoa

Flamman: grattis till löneökningen, den var du värd! Tur för kärringen annars hade jag gjort blixtvisit upp till norr
    Har du fått svar från support än?

Fru sy: idag kom den apsöta apklänningen!

Daa: *torkar en tår ur ögonvrån* så härligt att allt såg bra ut på ul! Jag är så glad för er skull!

Heloise: det låter ju inte klokt att du ska behöva packa upp läsken själv!! Men HURRA för beviljad HP!! Hur kommer det sig att du inte blev beviljad de övriga 25%? Det tycker man ju att du borde blivit men vad skönt att du ändå kan vara hemma från den 23/10. Jag ska ju vara f-ledig från den 18:e så vi kan ligga på sofflocket ikapp

Liksom de andra kramar jag också om hålla-handen-gänget och önskar att alla ni som har huvudvärk snart blir av med den!

Idag har jag varit och shoppat med grannen, lite till mig men mer till Moa Det finns ju massa fint och tufft i affärerna nu. Och vi ska inte prata om alla söta bebiskläder! Men, vi har ju massor med bebiskläder hemma redan så det är bara att hålla fingrarna i styr....

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans