Välkomna till Tivoli Empatia!
Tack för alla grattis, de värmer
GRATTIS IZZIE! Nu borde väl sannolikheten tala för att det stannar kvar! Tänker du försöka få VUL? Har du orkat tänka fram till vad som skulle kunna vara BF? Vi borde ligga rätt lika. Mitt lite svårräknade BF har jag fått fram till ca den 9 sep.
Jag känner mig stundtals lätt illa till mods och tycker mig känna av tantmagen liksom inför en tantomgång. Men det gör inte ont iaf. Tänkte ringa och boka tid för VUL på måndag om det inte blir kört på helgen. Tycker mig se små spår av sådant man inte vill se men vid en noggrann koll verkar det som om maken tvättat ljusa underkläder i kulörtvätt så att det snarast är oikfärgade fibrer jag ser. *känner mig som en supernojig fåntratt och är det också*
Vickan - Å, det låter superhärligt! Låter som ett fantastiskt bra sätt att fira på!
MSW - Hoppas på att du kan bestämma dig för att det är ett bra besked! Kram!
Ore - Låter inte så lite knepigt med svärfar.
Jämställdhet - vissa saker ser inte maken. Han har en helt annan städbehovströskel än vad jag har och då är det lite svårt att se vad som egentligen är orättvist. Jag vill ha det renare än vad han har behov av helt enkelt. Inte helt lätt att kompromissa. Funderar allvarligt på att överlåta en del till RUT. Vänner - låter som en bra strategi att tillåta maken att göra fel också. Annars fastnar man ju ohjälpligt i ytterstansvarigträsket. *står där med en fot och funderar på hur jag bäst ska göra för att dra upp den*.