Välkomna till Tivoli Empatia!
Ååå, vad sköna besked från Mugglan
Aååå Frullan! Finner inga ord
Ååå, vad sköna besked från Mugglan
Aååå Frullan! Finner inga ord
Och Frullan, är det någonstans du kan berätta om vad du har varit med om så är det för sjutton här! Starkt att du orkade titta på den. Jag skrapade ju bort foster vecka 16, men det var ju dött tidigare så jag ville inte se det.
Frullan - därför att det är så sorgligt att det inte går att hantera på något annat sätt. Så fruktansvärt
Kram till dig också Snorkis! BM har ju förstås onekligen rätt. Men hon borde ju förstå att du är orolig!
Frullan - det finns väl oftast inget svar. Jag fick svaret att den såg helt perfekt ut men att det ändå var mest sannolikt att det fanns en allvarlig kromosomskada som skulle visat sig först senare och medföra att den senare skulle dö eller födas gravt handikappad.
Eller hur.
Snorkis - om hon inte kommer att gå med på det och säger nej på ett sätt som inte får dig att må bättre så kanske det är läge att gå till en annan BM?
Innan jag lämnar BT för kvällen skickar jag en stor kram till Tinga. Vilken tur att du och din bror hann besöka din mormor. Då slipper du fundera på det, att du skulle ha gjort etc. Vilket påminner mig om det var ett tag sedan jag ringde min farmor!
Hej hopp!
Tänk att Mugglanfamiljen får åka hem
Vilken kanonBM Snorkis! Vad skööönt
Grattis i efterskott på tioårsdagen Vickan!
Har glömt att säga grattis till andranamnspubliceringen Sweet, är ruggigt impad
Har nu skickat iväg jobbansökan gaaah! Inget drippelidropp här, dag 39. Är iaf åtminstone skengravid, mår lätt illa på tom, respektive full mage, precis som min första graviditet. Kan lika gärna vara inbillning dock. Väljer att inte klicka på länkarna, försöker surfa på en positiv våg och testar imorgon bitti.
Ett plus är ju ett positivt tecken och ett sådant har jag just sett. Kan det bli ett friskt barn av detta? Försöker tänka att nu finns ju möjligheten i alla fall. Ett kryptiskt meddelande till maken, jobba järnet, hämta ut trombyl och SEDAN försöka landa. Kram på er alla!