1Up - välkommen Men...blockchoklad??? Låter lite tveksamt tycker jag. Men, som sagt, alla får plats här
Telis - shit, jag känner ju inte igen dig och håller på att missa dina inlägg! Men det är en riktigt snygg bild och jag får väl helt enkelt vänja mig.
September - Ah, nu känns det lite spännande Du ligger några dagar före mig tror jag. Har inte bestämt mig för när jag ska testa, men början/mitten av nästa vecka.
Sweet - Stackars lillskruttan! Inte kul! Hoppas att det går över fort.
MSW - Gaah, slå in julklappar! Jag har lyckats inhandla några stycken och är lagom stolt över det. Att de sedan ska slås in också brukar jag lyckas förtränga tills typ den 23:e dec...
PB - Satt lite trött på tunnelbanan och läste din ljudgåta och började fnissa som tusan Jag tycker (som vanligt) att dina beskrivningar är helt underbara. Och det mitt i sorgen dessutom. Stor kram!
Oupsie - lycka till med hemtentan, den låter inte så skojig. Det är rätt påfrestande med hemtentor i allmänhet tyckte jag, att man under ett eller flera dygn konstant har ett påtagligt dåligt samvete om man gör något som helst annat än jobbar med den. Kan man i och för sig ha dygnet runt när man pluggar i allmänhet och även när man pluggar till saltenta, men hemtenta är ändå en intensiv utdragen prestationsångest som jag kunde känna mig fysiskt uttröttad efter att den var klar.
Ha en riktigt trevlig trådträff ni som har det, hade varit trevligt att vara med och träffa er.