Välkomna till Tivoli Empatia!
Grattis på 15-årsdagen Nenne & P!
Grattis på 15-årsdagen Nenne & P!
Nu börjar det faktiskt bli olidligt spännande i ordets verkliga bemärkelse! Imorgon ska PB:s ägg ha delat sig, EAs test ska bli plus och Piggis kanske ska få träffa den som är i magen! Mitt största bekymmer är att jag nog inte kommer att kunna logga in i så mycket, men jag dyker upp på Stockholmsbrunchen och lär väl bli duktigt uppdaterad där
September - när jag läste ditt inlägg om att testa tidigt för att kunna påbörja behandling fick jag mig en tankeställare - jag ska nog också testa tidigt, dels för att börja med trombyl som jag ska göra vid ett plus (inte för att jag tror att den har så stor effekt, men ändå) och dels för att det vore bra om jag kunde "fånga" ett plus om det nu skulle bli ett tidigt mf. Hoppas att det går bra för dig nu, vad det än blir!
Lappis - nej, nu tusan får det vara slut med förkylning. Har du kört det gamla handduk över huvudet böjt över handfat med kokhett vatten-knepet?
Vink till dig Oupsie Haha, även om det ser ut som om jag plankat din gratulation rakt av så har jag faktiskt inte sett den innan jag postade.
Snorkis om du läser, kram på dig! Hur är det på jobbet?
Här är det BIM på onsdag räknat på att jag fått behålla min nygamla 27-dagars hoj. Analog CB kan man ju ta två dagar innan så... testingtime på måndag här. Gulp.
Det första jag måste säga är GRATTIS EA Jag hoppas att du har inlett den nya plussitiva vågen!
Så glad jag blev även för PB - ruva lugnt! Lite för spännande nästan!
Lite tjoho då September - hoppas att du får de svar du vill ha snabbt som blixten. Då gissar jag att du redan har börjat med en del av behandlingen som du skrivit om. Eller har jag missförstått?
Piggis - Men då!
BS - vad jobbigt med Astrids järnvärden och matvägran. Knepigt med vägbulorna också där, sådana kan ju dyka upp lite varstans så det är nog lite fiffigt att ni har listat ut vad de kan orsaka så att ni har en (liten) chans att vara beredda.
Det hade helt klart varit trevligt att stanna liiite längre än vad jag gjorde på brunchen Jag har i alla fall fått tillbaka det jag tappade och får väl hoppas på att förvirring är ett symptom! Tänkte testa imorgon och hoppas hoppas hoppas på denna vår bästa chans på läääänge.
* rättar mig själv en aning* PB - inlägget ovan - inte bara nästan. Och alldeles för spännande. Kram!
Minus. Visserligen en liiiten risk att jag testat för tidigt, men ställer in mig på tant i övermorgon
Men Klockis - min vän i natten, kraaam! Jättetråkigt om du lämnar oss! Jag förstår det dock som att du känner för att slicka sår i fred. Kom tillbaka när du orkar. Kram igen!
Nenne - Japp, en gång har det varit tidigt plus. Och eftersom jag misstänker tidigt mf när jag bestämt mig för att testa sent så vill jag fånga det tidigt så att jag slipper tänka på det.
BS - du är inboxad
Tack för sympatier. Det här med tidig testning är inget vidare Har pappersmuffat hela gårdagen och idag trots att jag inte väntar tant förrän imorgon. Tyckte mig igår se något liiite av den kaliber som EA beskrev vilket får mig att hoppas lite ändå.
Jag undrar hur det är med Mugglan???
Lycka till imorgon Telis
Eller en dubbel espresso piggis
Vad riktigt otäckt att göra en sådan upptäckt Klockis! Kram!
Här har tanten gjort entré Till hennes försvar ska väl sägas att hon var föredömligt punktlig och det gör att jag blir mindre orolig över att prolaktinvärdena ska börja sticka iväg.
GRATTIS Piggelin!!!!!!!!!!!! Sådan bonus med bara ett stygn också! Hoppas att du har det gott och bebissnusar!
PB - uäää vilken människa, jag skulle bli galen!!!
September - här har funderats på RUT kan jag säga. Har samma tankar om det som du Oupsie, men när om vi får barn, ja då tror jag att vi kommer att kasta in handduken.
Ringa till far ska jag göra iaf!
Stränghet - ojojoj, det kommer att vara jag som är sträng om vi får barn, ser "dumma mamma - snälla pappa-syndromet"" framför mig.
Kängu - fisksoppa brukar jag göra när jag känner att jag verkligen vill laga mat - det är kul, lite pyssligt, går att variera och blir så gott!
Efter en hektisk helg blir det här ikväll en lat söndagmiddag (orkar inte laga mat) - entrecote med Lohmanders och rostade rotsaker. Kramis tråden
Neeeej
Har inte hunnit in här i veckan och kommer nog inte att titta in så mycket nästa vecka heller men var ju tvungen att se hur det gått för PB och jag blir så ledsen
Träffande uttryckt Nenne!
Klockis - å, finner inga ord utom Kram!
Lycka till på måndag EA, förstår att det känns nervöst.
Kram Snaily, har tänkt på din mamma när jag smygläst på mobilen till och från jobbet (kan inte få till inlägg från den, tror att jag är teknisk idiot)
Här har den glada gubbjakten inletts idag. Tjo.