• Hattis

Välkomna till Tivoli Empatia!

Hej Parnassia

• Hattis

Vink, vink Oms, hoppas att du får det trevligt imorgon

• Hattis

PB - å, du ska veta att jag håller tummarna för att de fyra blir flera och/eller har guldfaktor. och till att börja med att posten kommer fram som den ska. Kram!

Gratttis Snaily till lyckat TUL! Vad skönt!

Klockarbol - Helt uppenbart så är ju din kollega ur balans. Låter som att hon både behöver en kram och höra att det inte riktigt fungerar att bete sig som hon gör. Håller med den som sa att det lät som en dålig komedi. Smärta är skit hur som helst. Hoppas att du slipper den så snart som möjligt!

Trist med BOM Izzie

Jag HOPPAS att jag inte kan delta i vinprovning den 17 november, men är jag inte gravid så är jag definitivt på! Jättebra idé!

• Hattis

Å Mugglan, vilket fantasktisk överrumplande besked det måste vara! På något sätt blir jag återigen påmind om att det minsann inte går att planera allt. Livet bestämmer åt en ibland. Inte så lätt att acceptera om man är kontrollmänniska (jag tror själv att jag skulle bli helt konfys av ett dylikt besked!). Jag tycker inte alls att du verkar otacksam för att du blir orolig. Men nu jädrar får det lov att gå bra! Tvillingneokvoten i tråden är uppfylld kan man tycka. Det blir en grattiskram från mig iaf  

• Hattis

Underligt det här att tvåäggs blir vanligare med åldern.

EA - jööööösseeeees, jag skulle ha riktigt svårt att hålla mig till TD. Här hålls tummar till tusen! Jag vill ha fredag idag

PB - vad skönt med sprayslut! Ytterligare ett steg avverkat.

Lappis - vad eländigt att må så dåligt och inte kunna sjukskriva sig Det tar liksom så mycket längre tid att bli frisk då. Bää.

Cicci - grattis till roligare tjänst på jobbet Det låter inte helt dåligt med de arbetsvillkoren heller!

• Hattis

Här trodde man att man skulle få sällskap men Klockis har visst tuppat av efter allt headbangande i bilen

• Hattis

PB - Vilken pärs och vilken besvikelse. Men av allt jag har hört så verkar antalet ägg inte ha sådan avgörande roll som man skulle kunna tro. Må det befruktas och dela sig ordentligt! Kraaam!

EA - Heja dig på upploppet nu! Sabla progg att kunna förskjuta tant så att man inte kan ana något. När du läser detta är det troligen torsdag i alla fall och en dag kvar. Gulp. *skruvar dit Nennes blygdklämma*

September - aha, jag ligger något efter dig i BIM/BOM-tid då. Förstår din ambivalens och hoppas att du kan tycka att vilket resultat som helst är bra just denna testmånad. Hoppas att det lugnat ned sig lite på jobbet för dig också.

Mugglan - JAG har fortfarande svårt att fatta att du väntar tvillingar - kan tänka mig att du inte riktigt har smält det än... Kram!

Just det, välkommen 3barnsmor Trevligt med en genuin gammelsmygis som jag själv

Vickan - vad kul att du har det skoj på jobbet! Hoppas att du får ditt rum med sammanträdesbord - sådant skulle man ha!

• Hattis

Koko - Gösta vad du är poppis! Vad kul! När måste du bestämma dig tror du?

• Hattis

Grattis till lyckad artikel AM! Jag tycker absolut att du ska skippa mobilfotot och ta din stiliga avatar istället

• Hattis

Om jag ligger efter September så ligger jag före Lappis i annat avseende! Krya på dig Lappis och let it flow! Här funderas till och med på att börja träna snart. För mig har det så sakteliga lugnat ned sig något på jobbet och jag hoppas att det håller i sig.

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!