• Hattis

Välkomna till Tivoli Empatia!

Hinner inte haspla ur mig så mycket och har inte heller kommit ikapp riktigt men måste utbrista

Grattis Melondoft! Vilken vacker bild! Trevligt också att få höra att allt kan ordna sig till det bästa även om det inte verkar så från början

Grattis igen till sniglarna!

Och Snorkis - det verkar ju faktistkt som att din moster har någon form av problem. Tyvärr är det lite småsvårt att undvika att bli drabbad av henne när hon är så pass nära som hon verkar vara. Tycker det var bra, rakt och ärligt att du svarade henne på det sätt du gjorde. Nu kan du verkligen försöka ignorera henne! Kram!

Lycka till alla som ska lussa imorgon!

JAG hoppas att den glada gubben visar sig som han ska denna vecka OCH att det även är möjligt att då göra det som bör göras.

Zzzznarrrk.

• Hattis

Nu har jag också läst Snigelns förlossningsberättelse! Vad sköööönt att ni åkte in i tid!!!

• Hattis

Gosnosen börjar bli högis också minsann

Babyblues - Jag inbillar mig att vissa gravhormoner finns kvar och inte släpper ens för mig, jag har börjat grina över sorgliga filmer, lipar när jag ser bebisar på tv (framförallt när de skriker och nej, inte för att jag blir ledsen utan för att det är en bebis som skriker och är så enormt bedårande). Så har jag aldrig varit förut, har aldrig lipat över filmer hur sorgliga de än må ha varit. När jag började en viss p-pillersort började jag i och för sig lipa över sidan med dödsannonser i DN för att det var så sorgligt att folk dött. Min mor har berättat att hon blev superblödig efter att jag fötts och att det aldrig riktigt släppt.

• Hattis

Smint - shit vad jobbigt!

AM - har du fler historier från Mallis - vill höra! Värmer gott i vintermörkret

Hörni, idag är jag mycket tacksam över att bo i lägenhet *duckar för alla snöbollar som kommer farande från diverse villaägare*

• Hattis

Men Frullis - jobbar du fortfarande? Bläh, jag tycker att det känns så ensamt varje gång jag måste jobba sent, känns som  om ALLA andra är hemma för länge sedan, har ätit osv  så sitter man där själv.

Liten - vink vink! Har inga råd om treåringar tyvärr.

Vickan - vad förbannad jag blir när över sådant beteende   Vem vet, han kanske gjorde mer än så mot någon. Så lågt att ingen tog er på allvar, hoppas att medvetenheten har ökat och att skolorna fångar upp varningstecken tidigare nu. (Önsketänkande?)

• Hattis

Nu ska jag gå och pussa på min älskade karlslok. Vi är ensamma ikväll tumtidum (ingen gladgubbedags men ändå...) Sedan är det fullt rejs fram till, ja, nästan efter nyår...

• Hattis

Sweet!

Vad bra då vet jag att de är välbehållna

Haha, vad snällt av dig att spela disträ, jag har nog sagt ungefär likadant och hänvisa till arbetskompis tips om bra sida på nätet typ.   Jättekram till dig!

• Hattis

Lappis - päronsplitt = otroligt väsentligt? Nja, snarare om det snackas 88:an

Natti!

• Hattis

... och DÄR kopierade jag ÄNTLIGEN fondantreceptet! Ha

i-Phags är ordet för dagen! Fast av din beskrivning, Sweetan, så låter det faktiskt inte så dumt

Preventivmedel - Är själv tillkommen trots kontrollerad kopparspiral och skulle därför aldrig lita på en sådan. Känner flera som blivit till på så vis. Kanske fungerar de bättre idag Tycker att det verkar jätteläskigt att ha en sådan också, vad modiga ni är! Pessar - skulle nog inte funka här, jag har tom svårt att använda tampong. Jaja, checkar av en fördel med svårigheter att få barn...

• Hattis

*halkar som vanligt in lite fel*

PB-hur var det, är det idag din sambo är ute på vägarna?! Har han kommit hem ännu? Hoppas att både resan och målet för den gått bra!!!

Sweet - 90 dollar för en gran, jisses!! Här börjar det supertrista beslutet bli att det nog inte blir någon gran eftersom vi åker bort över både jul och nyår. Jjag brukar ALLTID ha gran, en STOR och gammaldags mörkgrön som barrar och DOFTAR!

Kram Izzie, det där med att det går lättare direkt efter mf stämmer inte för alla.

Glad gubbjakt har här inletts på paket nr. 2. Fick en konstig tant senast där jag hade lite svårt att förstå vad som skulle räknas som dag ett egentligen, mycket spottings och låååång tid innan det kom igång. Summa summarum 16-dagarsblödning och det utan spiral. Morr.

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!