2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Ja det kanske är bäst att hålla det enkelt... Vi är ju faktiskt helt vanliga människor
Vi har tänkt att skicka ut inbjudningskorten nästa vecka.
Men jag tycker att det är ångestfullt med gästlistan...velar fram och tillbaka hela tiden. Har fler på listan än vad som får plats i festlokalen men vi räknar med att några tackar nej....och skulle det vara så att alla kommer får vi helt enkelt möblera efter det :)))
Det finns alltid några som blir besvikna men man kan ju inte bjuda alla.....vi är redan uppe 98 personer..
Här skickades inbjudningarna ut i mellandagarna. Närmaste släkten fick inbjudningarna på julaftonen.
Har gäster som alltid åker till Australien över sommaren så tänkte hinna få ut inbjudan innan de hinner boka flygbiljetten
Kommer alla så blir det 100 gäster, hoppas nästan lite att inte alla kommer. Många barn som säkerligen får vara med barnvakt. Kommer ha med våra 2 egna så kändes fel att skriva att barn gärna fick tillbringa kvällen med en barnvakt...
Bokade fotografen idag och ska dit nästa vecka för planering av fotograferingen.
Cateringfirman ska jag ringa imorgon efter att sambo och jag bestämt vad vi ska bjuda på...Tvårätters för 130:-/person
Tårta får vi gratis då min pappa känner en bagare/konditor.
Med gästlistan resonerade vi så att de vi umgås mest med bjuder vi + hela sambos släkt + min lilla familj då jag ej umgås med min släkt. Sen ett gäng kompisar som står oss närmast...annars skulle det nog blivit över 200 gäster. Struntar i om folk blir griniga eller sura över att inte bli bjudna. Det är vår dag och vi bestämmer vilka vi ska dela den med
Idag fick vi hem våra egendesignare stämplar vi beställt från MyCards!
Ska bli så kul att börja pyssla med inbjudningskorten! =)