2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Jag har också tänkt beställa därifrån
Gäller bara att bestämma sig för vilka skor det blir, finns ju så många fina...
här är en till brud för det datumet!!!
Sj skickade jag inbjudan för ca 3 mån sen..... känner mig klar m det mesta utom underkläder å ett par ballerina att ah under klänningen...men det kommer väl mer jag ska göra å införskaffa under tidens gång.
Vi komme rinte att ha världens lyx utan satsa på att ha riktigt riktigt roligt. dans hela natten lång m liveband å dj.
jag måste höra... är skor viktiga för er? Jag själv anser att mina inte syns så mycket och har därför valt att ha ett par skönt å fina ballerina för att klara av att gå i dem en hel dag/natt.
Jag ska ha en knä-/vadlång klänning, så skorna är väldigt viktiga för mig eftersom de kommer synas hela tiden. Köpte ett par fina skor förra sommaren som var något av ett impulsköp, och de ligger helt oanvända i garderoben, och jag insåg för nån vecka sen att skorna kommer passa perfekt till klänningen! Så nu är det bara det där kritiska "gå in skorna för att slippa skoskav på den stora dagen"-momentet kvar!
Det är rätt skönt att jag inte behöver bry mig om att anpassa klackarnas höjd efter längden på klänningen! =)
...Men jag kommer nog köpa ett par fina ballerinaskor som jag kan dra på mig om jag får ont i fötterna när det ska dansas! =)
Här kommer en till som ska gifta sig då=)
Vi skickade ut inbjudningarna i helgen och har börjat fått lite respons redan.
Annars ligger vi nog ganska långt fram i planeringen.
Det som fattas är kläder till m2b, marsalkar och våra söner som ska vara näbbar....
Annars är det mest småsaker som dekorationer och liknande som inte är klart.. och bordsplacering, men den kan man ju inte fixa innan alla har svarat.
Appropå skor så har jag beställt ett par som jag är absolut störtförälskad i, från pernillasbrudbutik.se, men nu ligger den sidan nere så jag vet inte om jag kommer få några skor... om man går in på adressen så står det att alla ordrar som är lagda kommer att behandlas och skickas ut, men det är tre månader sen jag beställde dom....