• Bröllop201187

2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?

Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?

Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.

• Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
  • Trolljentan

När jag kom hem idag så låg mina fina skor i postlådan!!!! Dom är precis lika fina som på bild och dom sitter jättebra och är jättesköna =) Är sååå glad just nu!!!!

• Willowfield

Trolljentan, ingen fara, livets gång :)

Vad härligt detta med dina skor, grattis! 

• Bröllop201187

Vi kommer att köra med Spotifey, blandat och så kan folk välja

• Trolljentan

Vi har ingen aning om vad vi ska ha för musik... Det är det största problemet vi har just nu känns det som...

• Willowfield

Vi har hyrt in ett band HB&CO :) Inte farligt dyrt heller 

• Rickina

Vi ska också ha brudöverlämning, känns spännande och ovanligt, iaf för oss. Min pappa lämnade över min syster också, så det är lite kul att det blir med oss båda. Sambon står med bestmannen (sin bror) vid altaret, så han är inte ensam.

Angående musiken så ska vi ha spotify och liveband. spotify kommer igång i pauser och som bakgrundsmusik under middagen kanske? Sen när bandet slutat spela så kanske det finns danssugna folk kvar ju. Vi får se :)

• Emmilie87

Tjoho!

Vi gifter oss också 30 juli :D

Sitter nu med inbjudningarna. När kommer ni skicka dom? Vi har ju alla valt ett datum då många brukar vara på semester, så man måste nog va ute i god tid.

kul tråd!

• Rickina
    Emmilie87 skrev 2011-02-05 12:08:18 följande:
    Tjoho!

Vi gifter oss också 30 juli :D

Sitter nu med inbjudningarna. När kommer ni skicka dom? Vi har ju alla valt ett datum då många brukar vara på semester, så man måste nog va ute i god tid.

kul tråd!
    Vi har redan skickat våra.. för ca 2veckor sedan.
  • Willowfield

Vi ska skicka våra så fort veliga jag kan bestämma mig att inbjudningstexten är bra.. *skrattar*

Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?