• bruden

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Jag vill också vara med här Har köpt en kinaklänning som förhoppningsvis finns hos mig om 2 veckor
    Slänger in mig på listan också:

2011

2 juli: 
    Darling Daisy 
    Sommarbrud

23:e juli:
    FadeToBlack

30 juli: 
    Sandis1977
    S2011

6 augusti
    humlan66
    TheD
    Smuppra
    bruden

13 augusti
    Skumboll
    Pinkgrape
    Knopan

20 augusti
    Aylas
    Malin24

3 september: 
    krazzzy

11 november:
    Minuz

2012

25 Februari 
    Red

14 april
    helsingebrud

20 april
    NewYorkBrud

4 Augusti
    Love you til the end.

18 augusti
    1700tal 

• bruden

Jag har beställt min klänning från en mycket trevlig säljare på DHGate. Jag återkommer så snart jag har fått hem klänningen och provat
    Har också köpt smycken (sånt blingbling) från Kina som kommer i dagarna. Spännande  

• bruden

Den bästa träningen enligt mig är mina älskade gummiband och grym musik på ganska hög volym. Jag har lyckats tona kroppen rätt bra med den hjälpen så snart är min jäääääääättemage bara en liten bulle
    Kan tyvärr varken springa eller cykla pga knäskada så jag får hålla mig trill träningslokalen och mitt lilla "hemmagym" med gummiband och crosstrainer Det kommer snart att kompletteras med en kombinerad styrketräningsmaskin för att få bukt med resten också men det får bli senare  

• bruden
    1700tal skrev 2011-07-06 15:21:04 följande:
    Hög bra musik gör susen för motivationen och energinivån! Sen ska jag va lite så där naturmänniska när jag går i skogen, höra fågelkvitter och sånt. Och då blir det inga hörlurar.. Hm, sånt gummiband kör mamma med, det verkar bra.

Klarar du att simma då? För det är ju ett ganska bra träningssätt. Var och badade i varm insjö häromdagen och simmade/trampade vatten i 1,5 tim. Oj, vad det tog i varenda muskel! Men det var ju inte det minsta anstängande medan man var i. Var med en kompis och vi babblade och trampade vatten samtidigt. Det kanske man skulle göra på veckobasis.....
    Nej i skogen ska det vara skogens ljud och inget annat Men när jag tränar vill jag gärna poppa lite för att komma i stämning och ha en bra rytm på träningen. Gummibanden är en gudasänd gåva! Mina absoluta favoriter

Vi har inget bassängbad i närheten utan det närmaste är 14 km bort. Nån sjö tänker jag inte bada i. Usch, såna är läskiga, man vet inte vad som döljer sig under ytan juSkäms 
  • bruden
    1700tal skrev 2011-07-06 20:48:32 följande:
    Haha! Jaa, vad som döljer sig under utan... Mera vatten??
    Såklart men tänk på GÄDDOR! AHHHHH!!!!Förvånad SpökeFiskar som simmar kring benen, ormar som simmar.... Nej tvi vale! Jag håller mig på land eller i en bassäng som är fri från otäcka odjur. Har varit en riktig firre förut men med åren har skräcken kommit. Jag vet inte varför men jag avskyr verkligen att bada där jag inte kan se ner till botten eller en bit framför mig under vattnet. Tänk om jag dyker under och hamnar öga mot öga med GAMMELGÄDDAN!!!! Mamma mia!!!Foten i munnenFörvånad
  • bruden
    S2011 skrev 2011-07-07 20:12:06 följande:
    kära, söta ni i den här allsmäktiga tråden.
    hur i hela friden avskrynklar jag min klänning?
    jag är livrädd att förstöra den!

kanske borde leta reda på nån i Skövde som gör sånt för en hyfsad peng.... eller kan man göra det någotsånär riskfritt själv?

jag har precis kommit på att den är full i skrynklor och om jag ger mig på den själv och förstör den så är jag ju körd. bröllopet är om tre veckor och då är det ju alldeles för sent att hitta nån ny (med tanke på att min budget är på minus...) 
    Jag hängde min i badrummet ovanför ett rejält hett bad. Efter några timmar var den slät som en babyrumpa Sen hängde jag den för att torka i ett luftigt rum. Funkade finfint
  • bruden
    Pinkgrape skrev 2011-07-08 16:46:55 följande:
    Haha nej, inte ens det har vi! Illa :P
    Vi kanske måste ta oss en tur till Luleå, där har de iaf både Dollarstore och Lagerhaus.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Spara ca 5 mil enkel resa och åk till Dollarstore i Piteå
  • bruden
    Pinkgrape skrev 2011-07-08 16:56:37 följande:
    Fast i Luleå har vi släkt att hälsa på, vi kan lämna en blomma på min morfars grav och min blivande kan gå en sväng på Biltema :) Piteå är ingen favorit :P
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Kan förstå att Piteå inte är nån favvis... Har varit där 2 ggr och det är 3 ggr för mycket... Tänkte mest på att soara några mil men du har ju anledning att hellre pysa till Luleå så det ä ba å åk
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!