• bruden

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

YEAH!! Jag fick paket från Kina idag!! Men... Hmm... Nån som vet om det lämpar sig att man kommer som brud iklädd en för LITEN underkjol? Det var allt paketet innehöll nämligen. Jag trodde det var klänningen men icke. Så det måste ha blivit skickat i två olika paket verkar det som. Har meddelat säljaren för att få besked. Klänningen är fortfarande ospårbar och Postens terminal i Malmö... Ja det var ju skit det med. Snacka om NOLL serviceanda! Det förbenade snubben bara snäste av mig mitt i en mening med orden: Dööö, jag måste vidare här, har inte tid med dig så hej då. Sen *klick*Förvånad Jag lovar att de ska få höra av mig väl klänningen har anlänt. Jag ska INTE ge mig utan se till att få snacka med nån chef och sen ska denne få veta vilken skitpersonal de har i kundserviceDemon Sååå jag är ännu så länge klänninglös Nja, jag har min första men jag VILL ju ha denna såklart. Annars hade jag ju inte beställt den...

• bruden
    Pinkgrape skrev 2011-08-01 14:31:47 följande:
    Någon här som gjort egna fästhäften? Hur har ni gjort? Vi börjar få smått panik över våra. Vi vill ha stående dubbelvikta A4 med text på båda sidor papperet, så det inte blir blanka vita papper mitt i häftet. Hur gör man det?
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Du ska alltså ha höga häften? Vika pappren på kortsidan?
  • bruden
    Pinkgrape skrev 2011-08-01 14:40:46 följande:
    Ja, precis så jag menar. Har en mall i publisher och skrivit allt klart, men hur vi än gör, så blir texten bara på ena sidan och när vi då viker ihop det, så blir det vita sidor mellan de med text och det är inte så snyggt alls :(
    Du ska skriva ut dubbelsidigt Se till att du har utskrift inställt på A4 stående. Har du gjort varje sida för sig eller har du "två sidor" på en stående A4?
  • bruden
    Pinkgrape skrev 2011-08-01 14:43:46 följande:
    Vi har valt dubbelsidigt på alla inställningar som går, men i mallen verkar texten bara vara på ena sidan. Vill därför gärna ha tag på en mall som någon använt och fått text på båda sidorna.

Öööhm... jag har gjort... två sidår på en stående? Tror jag... haha jag kan inte sånt där :P
    När du har ditt häfte öppet i Publisher, har du en sida i häftet på en sida i din vy som du ser eller har du hela A4-sidor delade bara? Det låter som att du har inställning för ett delat A4 och då blir det som du beskriver.
    Jag du skicka över din mall till min inbox så ska jag titta på den och ev. rätta till den åt dig.
  • bruden
    Pinkgrape skrev 2011-08-01 14:48:24 följande:
    Hur skickar jag den till din inbox? Haha förlåt, men jag är extremt usel på datorer och teknik :P
    Inboxar dig min mejladress Skicka din fil tillbaka så ska jag kolla på en gång
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!