• bruden

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Jag har inga förhoppningar om att min klänning kommer den här veckan. Det verkar vara strul med mitt trackingnummer så säljaren ska kolla med de som levererar och se vart paketet är. Åhh jag vill ju veta NU!!! Det enda jag vet är att det skickades i torsdags men VART det befinner sig vet jag inte...

• bruden
    Agape skrev 2011-07-19 20:48:26 följande:
    Hej på er igen! Hinner ju knappt vara inne här, mina dagar innehåller mest jobb och på kvällen sitter jag mest och bröllopysslar... Hur som helst fick ett trevligt mail idag, att min klänning har skickats med DHL tänkte höra om någon här vet hur det brukar fungera, jag har uppgett hem adressen som leveransadress så jag antar att de levererar till dörren?! Men vad gör de om man inte är hemma (jobbar ju hela dagarna...)?
    Kan de inte leverera så hämta om det inte för långt. DHL kör olika tider på olika rutter beroende på var man bor. Här i vår håla är det förmiddagar mellan 10-12 och de ringer alltid dagen innan för att kolla att man är hemma. De får inte lämna av paket utan fullmakt.
  • bruden

Jag är rätt tacksam att mitt bröllop är om 2,5 vecka för risken hade varit stor att jag annars hade suttit med en hel drös klänningarSkäms Finns ju huuur många fina som helst!!

• bruden

Verkar inte bli nån klänning till mej... Spårnumret funkar inte och säljaren sa att han snackat med leverantören att drt ska fixas inom en dag men ff inget sökbart paket

• bruden

ÄNTLIGEN rör sig mitt paket Säljaren blev skitförbannad för att det hade fastnat i Shanghai så han sa att det ska skickas med en veckas leverans (han betalar) MAX och nu ser jag i tracken att det rör på sig Senast onsdag har jag klänningen! *lycklig*

• bruden
    Pinkgrape skrev 2011-07-20 21:41:24 följande:
    bruden - Vad skönt att det äntligen är påväg! Frustrerande att det blir sådär.
    Det är ju sååå typiskt mig att det blir strul. Tur att säljaren är så himla rar och hjälpsam. Schysst att fixa snabbleverans trots att jag inte har betalat för det
  • bruden
    1700tal skrev 2011-07-20 21:22:18 följande:
    Åh, vilken lättnad!! Kan du slänga in en bild igen på vilken klänning som är på väg, har minne som en kratta ibland.
    Det skulle jag kunna men... Näää *fniss* Det finns ju bild i min blogg *pekar på adressen nedan*
    Okay då... Här är den jag har beställt fast jag har vinrött band:

Hoppas att den passar bara... Längtar sååå tills jag får prova den

• bruden
    Pinkgrape skrev 2011-07-20 22:11:52 följande:
    bruden - Jag längtar också tills du får den, så man får se en bild på den färdiga klänningen. Så otroligt vacker! :D Vart har du beställt den?
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Säljaren sa att jag skulle få en bild men så klantade sig fabriken så bilden uteblev. För det + strulet med leveransen får jag dels snabbleverans men han drar av summan för underkjolen Den är beställd på DHgate
  • bruden

Den jag redan har som jag köpt innan har ett större släp så den här blir en kontrast till den. Hoppas bara att den är lika vacker som på bilden. Fast jag förväntar mig ju inget stort bara den är vacker vilket jag också hoppas att den är

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!