• bruden

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Men ursäkta nu ladies! HUR många av er har redan smuttat på alkoholen? Vilket evinnerligt babblande på er Själv inväntar jag oväder nr 2 ikväll och till det ska en kall öl avnjutas
  • bruden
    1700tal skrev 2011-07-22 13:58:25 följande:
    bruden skrev 2011-07-22 13:40:44 följande:
    Ajaj, inte skönt... Jag har lite träningsvärk men det peppar mig bara att kämpa på. Jag menar, det är muskler som kommit fram från en låååååååång vila bara
     Aj, träningsvärk är inte heller roligt.. Men det ska ju va det bästa för att dämpa träningsvärken - träna på!
    Jag har inte hört om nån som dött av lite träningsvärk så jag öser på vidare
  • bruden
    1700tal skrev 2011-07-22 16:03:26 följande:
    Hehe! Drömmer Vadå oväder nr 2 förresten?? Nooo, inget oväder ikväll när vi ska grilla. Hoppas du befinner dig långt bort från oss.. Här visar termometern på 38 gr! Cool Visserligen i solen men efter allt detta regnande tycker jag man fååår fuska lite.
    Vi hade ett sjuhelv**** oväder imorse. Pågick från 4 till nästan lunch. Nu läste jag just att ett nytt är på väg in under kvällen natten. Jaha ja, bara att bunkra upp med nåt roligt att hitta på om strömmen går... Igen...
  • bruden

Åhh jag fasar för att behöva dricka vin på bröllopsfesten och till brudskålen. Jag som avskyr det Men men, jag får pina i mig för gästernas skull

• bruden
    Skumboll skrev 2011-07-22 18:31:15 följande:
    Men nej, det är ju din dag och du ska ju inte behöva dricka något du inte tycker om? Finns det inga andra bra alternativ?
    Jag tror inte det ser värst okay ut om jag tar fram en bira
  • bruden
    Pinkgrape skrev 2011-07-23 12:25:23 följande:
    Jag tycker inte om vin alls och kommer definitivt inte pina i mig något jag inte gillar och absolut inte för gästernas skull. Jag kommer dricka alkoholfri cider till brudskålen och ser inget som helst fel med det :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Fast till maten är det ju okay ayy ta öl men just brudskålen... Jag får försöka stå ut Jag DÖR ju inte av det men vin är inget jag rusar till Systemet för direkt
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!