• bruden

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Jag har varit klar med det en gång innan men mina barn gillade placeringskorten så mycket att de ritade ner nästan allihop. Festprogrammet missade jag (?????) att korrekturläsa varpå jag hittade särskrivningar och stavfel när jag gick igenom det.
    Gör om, gör rätt ... 

• bruden

Jag är glad att mitt bröllop är om 2 veckor. Jag hinner inte få hem fler klänningar nu till blivandes stora glädje Men visst, fanns tiden hade jag troligen hat 6-7-8 klänningar eller flerSkäms

• bruden

Får jag inte min klänning snart ska jag banne mig hjula in i kyrkan iklädd Helly Hansenkavaj och snickarbyxor!! Gaaah om de bara kunde uppdatera sidan för mitt paket så jag vet vart det är!

• bruden
    1700tal skrev 2011-07-24 18:56:48 följande:
    Har du tränat idag förresten? Jag och blivanden tog just 4 varv i spåret, vi ökade på lite. Det tog typ 1 h 15 min. Nu jävlar ska kilona ner, har aldrig känt mig så motiverad! Skrikandes
    Klart jag tränar Kör mitt pass varje dag.
    BRA JOBBAT med spåret!! Kämpa på
  • bruden
    Humlan skrev 2011-07-24 20:50:43 följande:
    Idag fick jag bekäftat att min bror hellre går med sin dotter på en nöjjespark än på in syster's bröllop. SÅ mycket värde hade jag för honom Rynkar på näsan.Det är så sjukt och ofattbart för mig så det finns inte, och det svider som 17.
    Vi som stått varann så nära förut. Vad f*n hände lixom Obestämd...
    Det som är ÄNNU sjukare är att min pappa å syster inte tycker det är så konstigt att han väljer det och varför ska JAG vara ledsen för det.. jag säger och det..
    Helst sjukt! Min syster med familj föredrar att vara på hundtävlingar än på vårt bröllop. De bor 90 mil bort men tävlingarna kommer att vara 7 mil från där vi gifter oss. Sånt känns mindre bra... Vi var på deras bröllop och dop trots att jag hade mindre än 3 veckor kvar tills min dotter var beräknad att födas.
  • bruden
    1700tal skrev 2011-07-25 10:44:39 följande:
    Humlan skrev 2011-07-24 20:50:43 följande:
    Idag fick jag bekäftat att min bror hellre går med sin dotter på en nöjjespark än på in syster's bröllop. SÅ mycket värde hade jag för honom Rynkar på näsan.Det är så sjukt och ofattbart för mig så det finns inte, och det svider som 17.
    Vi som stått varann så nära förut. Vad f*n hände lixom Obestämd...
    Det som är ÄNNU sjukare är att min pappa å syster inte tycker det är så konstigt att han väljer det och varför ska JAG vara ledsen för det.. jag säger och det..
    bruden skrev 2011-07-25 06:52:34 följande:
    Helst sjukt! Min syster med familj föredrar att vara på hundtävlingar än på vårt bröllop. De bor 90 mil bort men tävlingarna kommer att vara 7 mil från där vi gifter oss. Sånt känns mindre bra... Vi var på deras bröllop och dop trots att jag hade mindre än 3 veckor kvar tills min dotter var beräknad att födas.
     Men, fattar noll när jag hör sånt här... Förvånad Låter obeskrivligt konstigt i mina öron!Oj, då måste den anlända till sverige idag då?? Skrattande
    Obeskrivligt är bara förnamnet. Hon iddes inte ens att svara på vår inbjudan utan skickade svaret via morsan! Jag förväntar mig inget av henne mer. Hon har ställt till det mer än någon kan göra så jag är trots allt tacksam att hon inte kommer.

Jag håller koll på sidan och ser om det uppdateras. Den borde ju vara i Sverige idag kan man tycka. Det går ju på en timme att flyga från London till ArlandaCool 
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!