• bruden

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Engångskostnaden är för att tryckeriet ska ta fram en mall att trycka efter. Jag tror inte något tryckeri INTE har denna kostnad men däremot kan det variera i pris eller om det inkluderas i slutpri eller per enhet. Men att ett tryckeri tjänar på att ta fram mallen vet jag inte. Det kostar ju för dem att ordna den också. Tid är pengar (säger jag som också är grafiker )

• bruden

20 minuter avklarat på nya gymmet Jag är laddad till max! Synd bara att jag inte skaffat det tidigare så hade jag varit apsnygg till bröllopet Men jag har ju lite tid att snygga till mig i alla fall

• bruden

Får jag bara flika in ang att välja säljare på t.ex DHgate...
    Kolla ALLTID omdömen innan beställning. Finns det negativa så läs dem oavsett hur gamla de är. Kontakta säljaren och var tydlig i det du skriver. Deras engelska är inte alltid den bästa så skriv inte invecklat och krångligt utan gör det enkelt och tydligt.
    Personligen skulle jag akta mig för säljare som har många affärer och mindre än 97% nöjda kunder. Har säljaren få affärer (är ny) så kan det bland t.ex 50 affärer vara ett negativt omdöme och det drar snabbt ner hela procenten ganska mycket. Så ställ antalet affärr mot positiva/negativa omdömen. 

• bruden
    MalinMattias skrev 2011-07-18 10:58:28 följande:
    Du ska knyta rosetten upp och ner. :) Om du vänder på steken (tex kortet du ska knyta om) och knyter likadant som vanligt så blit det kanon!

Här finns annars en massa tutorial, det är faktiskt enkelt att knyta fina rosetter. Glad

tidning.alltomscrap.se/2010/03/rosetter-overa...
    www.save-on-crafts.com/howtomakebows.html
    www.scrappiz.se/index.php?Itemid=6&id=279&opt...
    scrapparazzisblogg.blogspot.com/2011/03/tips-...
    Kalasbra länkar! Nu ska här knytas rosetter för glatta livet
  • bruden
    Skumboll skrev 2011-07-18 17:24:30 följande:
    Sådär ja, vigsel och festprogram är nu nästan klara! Såhär vart det!

Guuuuuuuuud va fint!!! Syns ju vad du jobbar med i alla fall
  • bruden
    Luriga Lisa skrev 2011-07-19 08:47:53 följande:
    Hejsan hoppsan!

Nu har jag ingen aning om detta redan har tagits upp en milion gånger i denna tråd men jag tänker fråga i alla fall. =P
    Sitter i planeringsstadie just nu, jag och min fästman diskuterar hur vi ska köpa kläder, skor och allt det där underbara tidsödandet som är klädesplanering! MEN! Till saken hör att jag sprang på, på Tradera faktiskt, ett bolag som heter Luxury Dresses. Ett kinesiskt bolag som levererar till Sverige och nu undrar jag om nån har några erfarenheter från dem? Bra, dåliga, spelar ingen roll! Undrar bara hur de är med leverans, överensstämmande med färger, reklamation, måttbeställning osv.

TACK så hemskt mycket på förhand!
    Gjorde en snabbsökning och hittade lite men jag tror att det är många fler som handlat av dem: http://www.brollopstorget.se/Forum-0-0/?actionType=search&search=Luxury+Dresses&stype=forum
  • bruden
    Luriga Lisa skrev 2011-07-19 09:35:17 följande:
    Tack för hjälpen! :D Är fortfarande så pass färsk här så jag hittar ju ingenstans känns det. som. o.O
    Det är därför alla vi andra finns, för att hjälpa till
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!