• bruden

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Red skrev 2011-07-21 07:54:59 följande:
    Skönt att det löst sig, och säljaren verkar ju väldigt schysst! Skall bli spännande att se den!
    Säljaren är väldigt bra, tillmötesgående och schysst
  • bruden
    1700tal skrev 2011-07-21 08:12:50 följande:
    bruden skrev 2011-07-20 22:08:57 följande:
    Det skulle jag kunna men... Näää *fniss* Det finns ju bild i min blogg *pekar på adressen nedan*
    Okay då... Här är den jag har beställt fast jag har vinrött band:
    Hoppas att den passar bara... Längtar sååå tills jag får prova den

Hm, måste missat när du visade den, minns inte alls... Men fin, en maggie va? Hoppas verkligen den blir bra!  
    Du har inte missat för jag har inte visa den innan Japp en Maggie är det
  • bruden
    Nuu skrev 2011-07-21 10:07:57 följande:
    Nej, det är det vi inte har någon som kan göra... Jag har aldrig beställt med dhl förut så jag vet inte riktigt hur det funkar... ? Förstått att de lämnar en fullmakt när man inte är hemma och sen inte lämnar paketet förrän man satt upp fullmakten.... Men kommer de in i huset utan portkod? Jag sätter mitt hopp till att de ringer mig :) Om man visste exakt när de ska komma skulle någon såklart kunna ta emot....
    På DHL har man 7-14 dagar på sig att hämta leveransen. Blir det senare får man betala för att de har paketet hos sig. De brukar ringa före i alla fall hos oss. De ringer dagen innan och stämmer av så man är hemma.
    Ring ditt lokala DHL-kontor och kolla med dem. De planerar sina körningar dagen innan så har du inte hört av dem finns risken att de planerar att leverera imorrn. 
  • bruden
    Nuu skrev 2011-07-21 11:37:30 följande:
    Nu har klänningarna kommit! Jag är supernöjd Skrattande lite stor runt överkroppen men det var med flit, sen är den ena liiite tajt över höfterna eftersom de snarare tagit höftmåttet än stussmåttet men det kanske går att lösa med fiffiga underkläder och en slutspurt när det kommer till träning...
    Snälla, upp med lite bilder innan ni åker. Pleeeeease
  • bruden
    1700tal skrev 2011-07-21 14:42:03 följande:
    Nu har jag och vovven varit ute och powerwalkat i en tim! Har gjort det varje dag även om det inte blir springa verje gång. Men 3,5 varv i spåret kör vi nu stenhårt varje dag. Och vågen visade i morse på minus 1 kg. Äntligen på rätt väg!
    Härligt! Själv gymmar jag minst 30 min varje dag (gym hemma) och inleder alltid passen med 10 min på crosstrainer. Vågen visar minus och likaså måttbandet
  • bruden
    Amejuli skrev 2011-07-21 22:01:52 följande:
    Här är klänningen efter blommorna tagits bort. Kändes lite mer jag.  
    Superfin klänning!!! Jag tycktr den blev jättefin utan blommor
  • bruden
    1700tal skrev 2011-07-22 10:12:13 följande:
    Bruden - bra jobbat med gymmet, heja heja! Jädrar vad det gick snabbt neråt för dig *fubb*. Tuppen upp!
    Jag jobbar på, svettas och sliter men det är värt det Skön känsla att ha avklarat ett pass!
  • bruden
    1700tal skrev 2011-07-22 13:30:41 följande:
    Duktiga du!! Har tagit en paus idag, har skavsår.
    Ajaj, inte skönt... Jag har lite träningsvärk men det peppar mig bara att kämpa på. Jag menar, det är muskler som kommit fram från en låååååååång vila bara
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!