• suprisebrud

Surprisebröllopsbrud!

Hej på er alla blivande brudar! 

Har läst länge, men har nu tagit mod till mig och skaffat ett konto. Nu är det såhär! Min syster gifter sig om några veckor, 18 juni närmare bestämt. Jag har varit med i planeringen från början, och jag är den hon ringer när hon har bröllopsfunderingar. 
    Jag är hennes tärna och min fästman är nära vän till hennes m2b, och kommer vara bestman i kyrkan. 
    Vi har i hemlighet planerat en liten överraskning lagom till vigselakten,( de ska gifta sig borgerligt, har aldrig varit mycket för Gud och Jesus och allt det där), och det är att vi gifter oss samtidigt som de! Vi har samma släkt och vänner, och tänkte att vi slår ihop det med de :) Jag tror att det kommer uppskattas väldigt mycket och att min syster kommer bil väldigt rörd över att vi vill dela deras dag, och vad är då bättre än ett dubbelbröllop?! 
    Vad tycker ni? Vi har fått inspiration från alla de som gifter sig i samband med deras barns dop, och vi tänkte slå på stora trumman och se till att det blir en dag fylld av kärlek!
    Eftersom allt redan är betalt och klart, och att det inte går någon nöd på min syster och hennes m2b så ser vi bröllopsfesten lite som deras bröllopsgåva till oss :) 
  • Svar på tråden Surprisebröllopsbrud!
  • donna
    Emblas Mamma skrev 2011-05-10 22:35:47 följande:
    Egoister! Förlåt men det kan inte vara så svårt att luska ut på dina meddelande vilka ni är eftersom du skrivit ut platser osv. Har god lust att leta reda på din syster och berätta fö henne! Skärp dig!
    ahhaha klockren!
  • suprisebrud
    brudflickan skrev 2011-05-10 22:34:51 följande:
    då återkommer vi till frågan ska inte din blivande få ha med sig sin familj och släkt?
    min m2b har ingen familj, enda barn , hans pappa lämnade de och hans mamma gick bort för tre år sen men hon finns med oss på vår stora dag! IIH det börjar närma sig nu! *nervös*! Hur gör ni för att hålla bröllopsnerverna i schack?
  • Kattpoet

Prata med din syster, om nu älskar henne så mycket och är henne så nära som du säger så borde du göra detta  för hennes skulle för den kärlek du känner för henne och jag lovar dig eftersom  ni är så nära allihopa så kommer hon bli så glad och  hjälpa dig  göra erat dubbelbröllop det bästa som någonsin har hänt.

Överraska folket som är där, inte henne eftersom du älskar henne av hela ditt hjärta, för det gör du ju och tänk dig  att ha  folk väntades på din syster  och  så ser de  din man och hennes man står där och vänta och så går du och din syster in hand i hand som de systrar ni är, ett bevis till alla hur nära ni är och hur mycket ni älskar varandra.

Är det vackrare?

Och det är snällare emot din syster för när man är nervös, det  kommer hon att vara, kan man regera helt fel när man blir överraskad även om det är helt undebar och glad nyheter.   Så visa din syster hur mycket du älskar henne med att berätta om  din hemlighet. 

• brudflickan
    suprisebrud skrev 2011-05-10 22:38:57 följande:
    min m2b har ingen familj, enda barn , hans pappa lämnade de och hans mamma gick bort för tre år sen men hon finns med oss på vår stora dag! IIH det börjar närma sig nu! *nervös*! Hur gör ni för att hålla bröllopsnerverna i schack?
    ok vad tråkigt... men du får jag fråga hur gammal du är?
  • mikaela86

men vänner då eller ni umgås bara med din systers och hennes m2b:s vänner??

• Pinkgrape

Kan vi inte bara lägga ner detta nu? Uppenbarligen en trolltråd, varför slösa mer tid eller energi.

(Och är det ingen trolltråd, ha det i minnet på dagen, att du fick varningar.)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • suprisebrud

min syster ÄLSKAR  överraskningar!! och hade det varit tvärtom hade jag bara blivit helt toklycklig över hur fin minsyster är mot mig!

• suprisebrud
    brudflickan skrev 2011-05-10 22:40:14 följande:
    ok vad tråkigt... men du får jag fråga hur gammal du är?
    27
  • brudflickan
    suprisebrud skrev 2011-05-10 22:41:44 följande:
    27
    och din syster?
Svar på tråden Surprisebröllopsbrud!