Surprisebröllopsbrud!
Hej på er alla blivande brudar!
Hej på er alla blivande brudar!
Det är NÄSTAN så jag hoppas att din syster kastar ut dig, dumt påhitta rakt igenom!
Prata med din syster, om nu älskar henne så mycket och är henne så nära som du säger så borde du göra detta för hennes skulle för den kärlek du känner för henne och jag lovar dig eftersom ni är så nära allihopa så kommer hon bli så glad och hjälpa dig göra erat dubbelbröllop det bästa som någonsin har hänt.
Överraska folket som är där, inte henne eftersom du älskar henne av hela ditt hjärta, för det gör du ju och tänk dig att ha folk väntades på din syster och så ser de din man och hennes man står där och vänta och så går du och din syster in hand i hand som de systrar ni är, ett bevis till alla hur nära ni är och hur mycket ni älskar varandra.
Är det vackrare?
Och det är snällare emot din syster för när man är nervös, det kommer hon att vara, kan man regera helt fel när man blir överraskad även om det är helt undebar och glad nyheter. Så visa din syster hur mycket du älskar henne med att berätta om din hemlighet.
men vänner då eller ni umgås bara med din systers och hennes m2b:s vänner??
Kan vi inte bara lägga ner detta nu? Uppenbarligen en trolltråd, varför slösa mer tid eller energi.
(Och är det ingen trolltråd, ha det i minnet på dagen, att du fick varningar.)
min syster ÄLSKAR överraskningar!! och hade det varit tvärtom hade jag bara blivit helt toklycklig över hur fin minsyster är mot mig!