• suprisebrud

Surprisebröllopsbrud!

Hej på er alla blivande brudar! 

Har läst länge, men har nu tagit mod till mig och skaffat ett konto. Nu är det såhär! Min syster gifter sig om några veckor, 18 juni närmare bestämt. Jag har varit med i planeringen från början, och jag är den hon ringer när hon har bröllopsfunderingar. 
    Jag är hennes tärna och min fästman är nära vän till hennes m2b, och kommer vara bestman i kyrkan. 
    Vi har i hemlighet planerat en liten överraskning lagom till vigselakten,( de ska gifta sig borgerligt, har aldrig varit mycket för Gud och Jesus och allt det där), och det är att vi gifter oss samtidigt som de! Vi har samma släkt och vänner, och tänkte att vi slår ihop det med de :) Jag tror att det kommer uppskattas väldigt mycket och att min syster kommer bil väldigt rörd över att vi vill dela deras dag, och vad är då bättre än ett dubbelbröllop?! 
    Vad tycker ni? Vi har fått inspiration från alla de som gifter sig i samband med deras barns dop, och vi tänkte slå på stora trumman och se till att det blir en dag fylld av kärlek!
    Eftersom allt redan är betalt och klart, och att det inte går någon nöd på min syster och hennes m2b så ser vi bröllopsfesten lite som deras bröllopsgåva till oss :) 
  • Svar på tråden Surprisebröllopsbrud!
  • prinsessanogrodan
    Godis skrev 2011-06-21 16:49:21 följande:
    Har en grym BS-känsla....
  • MrsT2011
    suprisebrud skrev 2011-06-21 16:39:31 följande:
    Hej allihop! 
    Nu är jag fru!!!! Iiih känns SÅ häftigt! Och för att informera er allihop så gick allt ÖVER förväntan! Min syster blev rörd till tårar och sade att det var den bästa gåvan de nånsin kunde få, att jag, hennes älskade syster valde att dela deras dag! Vi frågade om de ville splitta kostnaderna för bröllopsfesten, men det var inte nödvändigt, de ville verkilgen inte det. Vi hade en kväll fylld av kärlek, tårar, värme och glädje. Jag kände mig verkligen som en prinsessa! Vi är i full färd med att boka bröllopsresa nu, och ska träffas ikväll för att bestämma oss. ÅH detta underbara bröllopsrus!

Hoppas ni får en lika bra bröllopsdag som vi fyra fick!  
    Antingen är ni topp tunnor helgalna i er familj eller också driver du bara med oss för ditt höga nöjes skull. Vet inte vilket av det jag föredrar...
  • Blivande fru Swärdh

Ja ja som att nån går på vare sig trådstarten eller följande "rapport.

• Oniq

pix plz

Ingen kommer att tro på detta utan bildbevis ;)

• queenelin
    suprisebrud skrev 2011-06-21 16:39:31 följande:
    Hej allihop! 
    Nu är jag fru!!!! Iiih känns SÅ häftigt! Och för att informera er allihop så gick allt ÖVER förväntan! Min syster blev rörd till tårar och sade att det var den bästa gåvan de nånsin kunde få, att jag, hennes älskade syster valde att dela deras dag! Vi frågade om de ville splitta kostnaderna för bröllopsfesten, men det var inte nödvändigt, de ville verkilgen inte det. Vi hade en kväll fylld av kärlek, tårar, värme och glädje. Jag kände mig verkligen som en prinsessa! Vi är i full färd med att boka bröllopsresa nu, och ska träffas ikväll för att bestämma oss. ÅH detta underbara bröllopsrus!

Hoppas ni får en lika bra bröllopsdag som vi fyra fick!  
    Så härligt att det gick vägen! Det viktigaste är att du och din syster och alla inblandade blev glada! Kul också att du uppdaterade oss, när alla, inklusive jag själv, spådde katastrof!

Stort lycka till i framtiden!
  • Runi
    Oniq skrev 2011-06-22 08:07:01 följande:
    pix plz

Ingen kommer att tro på detta utan bildbevis ;)
  • bruden

Åhh vi skippade alla planer vi hade så i förrgår sa jag ajöken till min blivande, drog till staterna och gifte mig helt spontant och UNDERBART vackert med min drömdejt. Så från idag är jag fru Orlando Bloom! Känns heeelt overkligt men åhh så fantastiskt!

*ironi*  

• TheD

Hokous pokus...

Någon som sitter hemma och borde skaffa sig ett liv.

• Hotlena

Deras bröllopsfest en gåva till er?! Hahaha, den här tråden är såå påhittad!
    Aldrig hört talas om någon med så stort ego att dom snor nån annans bröllopsdag och fest och tror dom ska bli glada?!?
    Fake fake fake fake fake! 

Svar på tråden Surprisebröllopsbrud!