Surprisebröllopsbrud!
Hej på er alla blivande brudar!
Hej på er alla blivande brudar!
Hejsan!
Glöm inte berätta här hur det gick efter vigseln
Lägger mig inte i diskusionerna här och önskar er bara lycka till och att din syster uppskattar ert påhitt.
Första gången svarade jag seriöst för säkerhets skull, men nu tycker jag det får vara färdigtrollat. Kan vi låta tråden självdö nu?
Jag skulle bli väldigt arg,sårad och extremt besviken om min syster eller vän eller någon annan skulle göra så som du planerar TS!
Varför i herrans namn skulle brudparet vilja att ni surprise-gifter er samtidigt som dom?! Och så försöker ni dessutom åka snålskjuts på dom när det gäller festen?! Fy tusan så respektlöst!
Även om allt redan är betalt så är det ju ändå NÅGON som betalat allting! Har ni ingen respekt för brudparet? Bara för att "det inte går någon nöd" på brudparet ekonomiskt (vad vet ni om det egentligen förresten??? Man kan ha bra inkomst utan att egentlign ha större ekonomisk frihet än de som tjänar mindre) så betyder inte det att dom ska GE er deras bröllopsfest!
Varför skulle dom vilja dela sin bröllopsfest med er? SÅ glada tror jag inte dom blir er skull,faktiskt inte! Låt dom ha sin bröllopsdag ifred!
Det spelar ingen roll hur rika eller fattiga brudparet är eller vem som betalat:Ni tar er friheten att åka snålskjuts och TVINGAR andra att betala för "er" fest!
Ja, brudparet vill att gästerna delar DERAS dag, men inte nödvändigtvis att ANDRA också gifter sig samtidigt!
Näe TS, för farao! Ordna ett eget bröllop som ni betalar för! Det ni försöker göra är lika illa som att smita från notan på en restaurang! Ni vill åt alla fördelar (fördelar för ER-nackdelar för andra!) men ni vill inte anstränga er för att få dessa födelar.
jag hoppas att det här är ett dåligt skämt. Men är det här på riktigt så är det det absolut elakaste, dumma och mest själviska påhitt jag hört talas om. Jag känner inte många människor som det går någon nöd på och varken jag eller någon omkring mig skulle på något vis uppskatta något liknande.
Sedan har jag svårt att tänka mig att en vigselförrättare skulle gå med på något sådant här. Jag hoppas verkligen inte det så att någon kan sätta stopp där två människor så tydligt brister..
Jag tycker verkligen inte att det är en bra idé. Inte ALLS.
Den här dagen är något dom har sett fram emot så länge, att allt bara ska handla om dom just bara för denna dagen.. Vet hur besviken min bror blev när min syster gick och gifte sig hemligt bara en vecka innan han skulle gifta sig. Han var så stolt över att få vara den första av oss barn som gifter sig, att allt, för en gångs skull, bra skulle handla om honom.
Herregud gör inte så även om du tror att det skulle uppskattas. INTE. INTE. INTE. Det kan bli så fruktansvärt fel.
Hoppas detta är ett skämt (tycker det låter som det). Tror det här är bara för att reta upp folk. Om TS är seriös borde du verkligen låta din syster ha sitt bröllop för sig själv, hon har ju gjort allt jobb. Hon förtjänar sitt eget bröllop. Jag hade inte uppskattat om min syrra hade gjort så. Det du vill göra är respektlöst.