• emzerus83

Brudar Västmanland 2013

Jag tyckte det kunde vara roligt att starta en tråd för alla brudar i Västmanland som ska gifta sig 2013! Så vi kan ge varandra tips, råd o idéer angående allt som händer fram till dagen D...:)

Vi ska gifta oss 29 juni 2013, borglig vigsel i Skerike Bygdegård...

Hoppas att fler vill ansluta sig här så att jag inte blir själv! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-24 12:21
    västerås13- maj?
    Solborga- 1 juni 2013
    Lisus- 1 juni 2013
    Sornelid- 1 juni 2013- Kolbäcks kyrka
    JOOL09- 8 juni 2013- Badelunda kyrka
    emzerus83- 29 juni 2013- borgerligt Skerike bygdegård
    lillasofie- 3 augusti 2013- Badelunda kyrka
    Sophiebus- 3 augusti 2013-
    88kaktus85- 17 augusti 2013- Badelunda kyrka
    Kotthare
    Maria Emilia

• Svar på tråden Brudar Västmanland 2013
  • emzerus83
    Sofia82 skrev 2013-01-22 19:43:12 följande:
    Jag är intresserad av tips på cateringfirmor i Västra Mälardalsområdet, Köping med omnejd.
    Vi har haft kontakt med At Catering som ligger i Hallstahammar och vi tycker att de verkar jättebra o den buffén vi fick provsmaka var jättegod :) Så dom kan jag rekommendera iaf!
  • Sofia82

InspectorGadget;

Vad menar du med det?

• MrsDavidsson
    emzerus83 skrev 2013-01-22 16:46:02 följande:
    Angående hår så har jag långt ljust hår som är rakt och jag vill ha nå linnade detta...ser på ena sidan föra bak lite hår o ha en hårkam som den nedre bilden.

Frisyren är supertjusig!! Jag är också inne på att ha någon utsläppt variant... tycker att det är fint med lite längd :)
    Och spännet va jättefint! Jag ska ha slöja men jag undrar om man orkar ha den hela kvällen. Har funderat att byta ut slöja mot ett spänne eller något till festen sen :)
  • MrsDavidsson

Så här gjorde jag förresten våra save-the-date kort. Använde min två av min dotters fingerdockor från Ikea :)
    Fick många positiva reaktioner :D
  • MH2014

Precis det här har vi tänkt att göra, haha!! Kom på det för ett år sedan när jag och dottern satt och lekte med dem :)

MrsDavidsson skrev 2013-01-24 12:52:15 följande:

Så här gjorde jag förresten våra save-the-date kort. Använde min två av min dotters fingerdockor från Ikea :)
  • emzerus83
    MrsDavidsson skrev 2013-01-24 12:52:15 följande:

vilken rolig idé! Förstår att gästerna uppskattade det :)
  • Denblivandemajbruden

God morgon tjejer. Idag är det exakt 4 månader kvar tills jag gifter mig Igår gjorde jag en beställning på brudklänning, underkjol, sjal, tiara, same lite "lull lull" från jenjenhouse.se och de kommer att levereras inom 2 veckor. Nu börjar jag bli lite nervös eller pirrig då det är nu vi lägger ner så mycket tid på själva planering och prat om bröllopet. Vet ni nån billig och bra frisör för håruppsättning? Och nån som kan sminka?

• Candyheart

Hej tjejer, massor med jobb under veckan men idag är jag ledig! Vilken fin frisyr emzerus83 och vilket roligt save the date kort MrsDavidsson!

Kul att se att ni håller i gång med planerna. Idag är jag ledig för att vi ska åka till skåne. Vår fotograf och nära vän bor där. Vi ska ta bilder till vår bröllopshemsida, just nu ligger bara testbilder där. Sen ska vi såklart diskutera bröllopsdagen :)

Imorgon gör vi nog en utflykt hemifrån dem till Ullared, de bor ju inte så långt ifrån. Ska se om man kan hitta något där som kan vara bra att ha på den stora dagen.

Annars längtar jag tills min klänning kommer från JJ´s house. Det står att den sys nu!

Ha en underbar helg på er. 

• emzerus83
    Candyheart skrev 2013-01-25 06:38:03 följande:
    Kul att se att ni håller i gång med planerna. Idag är jag ledig för att vi ska åka till skåne. Vår fotograf och nära vän bor där. Vi ska ta bilder till vår bröllopshemsida, just nu ligger bara testbilder där. Sen ska vi såklart diskutera bröllopsdagen :)
    Åhh va roligt att fixa bröllopshemsidan! Hoppas att ni får en trevlig vistelse i Skåne och att ni gör nå fynd på Ullared :)

Imorrn ska jag till frissan o så ska jag visa min tilltänka frisyr o även höra efter så att makeup artisten är bokad. Visade ju en frisyr längre upp här men så fick jag syn på en annan frisyr här på Bröllopstorget o jag vart helt kär o kände att "åhh, så vill jag också ha det"

Svar på tråden Brudar Västmanland 2013