Maj 2013
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Mindre än 3 veckor kvar! Å mitt sår (nån typ av infektion) vid näsvingen bestämmer sig för att blossa upp på nytt =( VC imorgon, det måste bort! Det är verkligen inte snyggt och inte lätt att sminka över! =(
I övrigt så går det bra. Imorgon skriver jag och syrran placeringskorten. Å så ska vi ringa bolaget och beställa all sprit vi ska ha. Igår hade vi provsmakning på svärmors potatissallad (som blev hennes uppgift till buffén) och bestämde oss för en supergod och smal variant med kapris och turkisk yoghurt =)
Jag blir nervös när jag tänker på den stora dagen. Det är så nära nu. I helgen tror jag det blir möhippa. Svensexan är planerad då och det är den helgen jag är ledig innan så skule gissa att det blir då. =) Hur kul som helst! längtar som tusan!
Jag hämtade min ring igår :) Så nu ligger den i kassaskåpet och väntar på att få komma på fingret.
Har inte skrivit på ett tag nu, har gjort färdigt min sista kurs på högskolan, jobbat och flyttat . Klänningen är hämtad, maten är beställd, all dricka (nästan) är färdig, ringarna graverade, fotograf bokad, tärnaklänning färdig, karlarnas kläder är fixade men det återstår så mkt att jag nästan längtar till den 19 maj då allt är över..Började sy stolöverdrag igår å ska snart börja med festprogram och vigselprogram, håller för fullt på med bordplacering vilket jag tycker är jättesvårt! Ska jag va riktigt ärlig så njuter jag inte ett dugg, jag har total panik! hur har ni andra det?
Tack för info. Jag hade tänkt att kolla till den hos en guldsmed lite då och då. Jag hoppas att jag ska kunna ha den trots mitt jobb. Jag valde den fattningen bara för att jag inte kan ha en ring där diamandterna sticker ut. Då skulle jag fastna hela tiden i handskarna och liknande.
Igår blev jag bortrövad av tjejerna..jag blev så SJUKT överraskad! Vi hade en fantastiskt rolig dag, med detta inser jag nu att det bara är TRE veckor kvar till bröllopet!
Jag var och hämtade min vigselring igår! Var lite spänd på om den skulle kännas ok ihop med förlovningsringen, hade tidigare bara provat en som var för alldeles för stor, men efter att de ändrat den till min storlek så är den perfekt! Tog på mig den en miljon gånger sedan när vi kommit hem, och höll nästan på att behålla den på fingret för att jag trivs så bra med den! Skönt att jag bara behöver vänta tre veckor tills jag kan bära den på riktigt.
Annars så pusslar vi just med bröllopsmusiken, både till vigseln och festen. Måste bränna allt på cd (pust) men det ska nog gå bra. Känns skönt att vi snart är klara med den biten.