Maj 2013
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Snart är det 48 timmar kvar:)
Kikar in här lite. Om ca 7 timmar är jag fru! Nu sitter jag och äter frukost medansvar min blivande man sover en stund till. Dagen igår var intensiv och turbulent. Lokalen skulle fixas och allt skulle falla på plats. Tack vare min underbara familj gick det till slut. Svärföräldrarna skulle vart med också, men dom fick tillbringa dagen på akuten istället. Jag hoppas svärfar piggnat till idag så att han iaf kan vara med på vigseln. Han var ledsen igår att han kanske skulle missa den. Jag håller tummar och tår att han ska få vara med och gifta bort sin son. Om ca en timma kommer en bekant till mig hit som är stylist och makeup artist. Då börjar förvandlingen till brud! Lycka till med allt alla andra!
Nu är jag fru :) allt gick bra och alla som skulle komma kom. Jag är så otroligt glad att jag fick dela dagen med en stor del av mina nära och kära.
Jag har inte fått så mycket bilder ännu. Men jag kan bjuda på en bild av min bukett som jag band själv. Man kan ana klänninge och sjalen som mamma stickade. (ps. bilden är ordeigerad.)
Jag har inte fått så mycket bilder ännu. Men jag kan bjuda på en bild av min bukett som jag band själv. Man kan ana klänninge och sjalen som mamma stickade. (ps. bilden är ordeigerad.)
Nu närmar det sig för oss 18 maj-brudar! Mina nerver sitter utanpå kroppen och jag har panik inför valsen!!Hur är det för er andra? Ligger ni i fas?
Tack så mycket Charlieschoice! Jag blev nöjd. :)
Grattis till alla 11 maj-brudar!
Gifte mig själv i lördags och vi hade en helt fantastisk dag med fint väder, kul fest, god mat och massa trevligt folk:)
Var superstressad dagen innan då vi skulle dekorera lokalen, trodde aldrig vi skulle bli klara men vid 22 fick det räcka...ville ju ändå njuta lite av hotellrummet:) Då det varit relativt dåligt väder dagarna innan blev vi glatt överraskade när den molniga morgonen övergick i solsken och värme...dagen efter regnade det igen. Verkligen tur kan man säga!
Nu i efterhand vill jag göra om allt igen då dagen blev så lyckad, rolig och bättre än vad jag föreställt mig..
Lycka till alla 18 maj-brudar (och ni andra med såklart)