Maj 2013
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Jag är lite spänd inför kommande helg. Då ska jag åka "hem" Min syster har vart och hälsat på och lämnade ett kuvert som jag ska öppna i morgon kväll. så jag misstänker att det blir någon form av hippa nästa helg. Lite konstigt känns det.
Bara tre veckor kvar tills det är dags för oss med :)
Jag blev hippad igår! =) Hade räknat ut att det skulle bli då så jag var rätt beredd. Samtidigt orolig att det inte skulle bli då så jag skulle bli sittande å vänta hela kvällen :P
Men Syrran och svägerskan kom och kastade in mig i bilen. Sen blev det ledtrådsjakt runt på stan som slutligen ledde till restaurangen dom bokat bord på, å där slöt fler tjejer upp som inte kunde komma tidigare. Sen blev det fest och bus med singstar och lite lekar! =) Superrolig kväll! Precis som jag ville ha det! Ingen skämshippa, många skratt med bästa tjejerna! =) Saknade dock min andra svägerska som tyvärr jobbade =(
För oss är det nu mindre än TVÅ veckor kvar och det är helt vansinnigt!
Nu fick jag den första delen av helgen. Ska packa ner hotpants, badkläder, bh, sportbh, finkläder, skosnören, tops, pet flaska, solglasögon och ett giltligt ID kort. Vad ska allt detta leda till....?
Vad roligt med alla hippor! Jag har inte fått min än men i tors fick jag ett brev att jag ska ha en väska packad med diverse saker! Sjukt spänd och förväntansfull! Till helgen jobbar jag (tror jag) så jag fattar inte när det ska bli av, spännande ! Igår träffade vi kantorn och lyssna lite på inmarsch och psalmer, kul och idag träffade vi serveringsansvarige ihop med toastmastern. Igår beställdes även buketterna. Ahhh snart bara 3 v kvar!! Längtar
Vem gifter sig om en vecka nu ?! Hoppas att allt är under kontroll och att er dag blir underbar och att solen skiner! Lycka till! Själv är det 3 veckor kvar!
Hej. Hjälp!!!! Jag gifter mig om en vecka nu! Det blir överraskningsbröllop i samband med dop men vi kommer gå in till den klassiska bröllopsmarchen. Vi har haft en månad på oss att planera och jag tror inget fattas. Klänning, skor, ringar, underkläder, frisör, nagelförlängning, hotellnatt, barnvakt, näbbar, lokal, mat, dricka, gäster, psalmer, präst, hindersprövning och allt är fixat. Men nu kom jag på Brudbukett. Varför har man det och är det ett måste?
Traditionellt så är brudbuketten en gåva från mannen till sin brud. Men det är absolut inget måste att ha en brudbukett. Vill du ha något bara för symboliken så kan du ta en enkel blomma också eller plocka några vackra vårblommar i naturen. Vilket tempo du måste haft i din planering. Beundransvärt vad du har hunnit med. All lycka till med er överraskningsvigsel.