Maj 2013
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Gifter oss den 25:e maj, och typiskt min tur så har jag gått och blivit förkyld mitt i slutspurten. Tack och lov är det inte så mycket kvar. Det mesta går att inhandla på affärer som finns i närheten, och det som inte finns i närheten ska min snälla mamma fixa. Måste jaga rätt på en ny fotograf också eftersom den vi hade bokat blev tvungen att ställa in. Men bara att ta några djupa andetag och finna det inre lugnet...
Har råkat fått en förkylning på mig är hemma och kurerar mig. På Onsdag skall naglar göras och ringar graveras:) brudbuketten blir Kallor i rosa :)
För oss börjar det dra ihop sig nu. På lördag smäller det. hämtat klänningen och nu ska jag pysa iväg till frisören för att fixa till håret. I morgon blir det en tur till sthlm för att köpa blommor och på kvällen kommer min familj till oss och sedan åker vi till blivande svärföräldrarna och äter middag tillsammans. Fredag kommer mina vänner upp från GBG och vi ska kolla på platser att fota, duka och bunda alla blommor. Lördag smäller det :)
Lycka till alla andra som gifter sig på lördag. :) (eller i morgon för den delen.)
Skulle göra mins bröllopsnaglar i dag. Kommer in och söker tjejen som skall göra dem. Jag säger "hej jagads göra brudnaglar" i dag. Nej jag har en annan kund inbokad nu svarar nagelterapeuten. Jag blir ställd och säger " jo jag bokade redan i januari". Hon börjar leta i sin kalender och plötsligt kommet kvinnan hon skall ha in. Nagelterapeuten förklarar missödet för henne och tjejen utbrister " åh nej jag måste få göra mina naglar i dag för den är jag upptagen. Men det är så att denna tjej gifter sig på lördag och hon va visst inbokad först svarar nagelterapeuten. Men men börjar tjejen. Nagelterapeuten bläddrar för o se om det fanns fler tider. Tillslut får jag stiga åt sidan och jag tar tiden på fredag. Som plåster på såren ska jag få brynen fixade gratis och bli extra ompysslad.
På lördag smäller det!!!!