Maj 2013
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Lycka till alla blivande helgbrudar. Njut till fullo av dagen, den går så fort! Jag har idag varit fru i 10 dagar. Känns helt underbart och jag kan inte sluta titta på mina vackra ringar. Väntar nu med spänning på fotoalbumet och förstoringen (som tavla) som vår fantastiska fotograf har tagit.
Idag har jag varit fru i en vecka ! Nyss hemkommen från en liten resa till palma. Vårt bröllop blev helt fantastiskt!! Allt klaffade och vädret var bättre än mitt i sommaren. Lokalen var helt underbar och maten fantastisk. Ja vi kan inte vara mer nöjda! Har ju sällan känt mig så fin i hela mitt liv heller. Ska lägga ut bilder sen. Jag är iallafall sjukt avis på er som har det framför sig och gifter sig idag. Roligare dag går knappt att få! Härlig egoboost med tal och annat också! Lycka till brudarna idag. I Skåne är det just nu bra väder för bröllop med uppehåll och bra temp, så jag hoppas ni också får det!
Grattis till oss allihop! Nu är det väl inte många majbrudar kvar antar jag? Någon som gifter sig nästa vecka? Hur har det gått för alla?
Får man börja bildbomba den här tråden nu eller? Jag kanske blir först ut, eftersom vår fotograf var rätt snabb med att skicka bilderna. Förlåt om det blir mycket nu!
Här kommer några bilder från vår underbara dag
Hej allihopa! Nu har det gått två dagar sedan vi gifte oss och vi har så smått börjat landa igen :)
Vi fick verkligen en fantastisk dag och jag kan inte låta bli att le då jag tänker tillbaka. Perfekt väder, vacker som aldrig förr (jag vet att man kanske inte säger så men det kändes så!), fin cermoni i kyrkan och hel-lyckad fest där alla verkade ha roligt. God mat, flera fina tal som jag kommer bära med mig och vänner som dansade med oss in på småtimmarna tills fötterna inte ville stå upp mer. Kort sagt, vi kunde inte ha fått en bättre dag!
GRATTIS västerås13, och så klart alla andra maj-brudar!
Jättefina bilder och stort grattis till alla Maj-brudar!
Här kommer en liten bildbomb från mig...:)