Maj 2013
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Grattis 4maj-brudar! Nu är ni fru allihop! Jag är lite avis på er! för ni nu är gifta såklart men oxå för att ni fått så fint väder och för att ni nu har gjort det!Grattis igen hoppas dagen varit underbar!
6 dagar kvar :) nerverna är mer utanpå Än inuti :)
nu är det inte lång tid kvar tills bröllopet! jag hoppas att jag har kommit i håg allt som ska planeras!
i kväll när sambon kommer hem så ska vi gå igenom vad som är kvar att göra.
hoppas man har koll på allt, längtar tills den 25 maj nu!
hur långt är det kvar för er andra maj brudar?
och grattis till er som redan har gift er, hoppas ni hade en underbar dag och kväll!
Drygt en vecka kvar och just nu denna helg så har lugnet inom mig infunnit sig. Precis som på den tiden jag pluggade och kände att allt fanns på plats i huvudet och inte fick rubbas. Jag känner mig helt enklet klar, outfiten sitter perfekt och jag bara lääängtar så intensivt och så otroligt mycket. Nu är det bara att hålla tummarna för att de inplanerade pusselbitarna på dagen D faller på plats som de ska som make up, hår, fotograf, etc.
Nu är det gjort! =D Igår var den stora dagen och det blev helt fantastiskt!
Stämmningen var på topp från början till slut! Min bror höll ett otroligt bra tal som jag aldrig kommer glömma (dels för att jag kommer spara det ;). Maten smakade super och räckte till alla! Vi har rester nu för hela kommande veckan, hehe!
Vi kände oss vackra men framför allt så kände vi oss lyckliga! Och alla gäster var lyckliga för oss. Massor massor med dans in på småtimmarna och fötterna värker rejält idag. Precis som jag ville ha det. Nu är jag fru och har ett nytt efternamn, det har inte riktigt sjunkigt in ännu, men det känns bra. =) Tänk, jag är gift! =O Med den bästa mannen på jorden. Vad mer kan man önska sig?
GRATTIS hotlena!!!
Va härligt att det blev bra! GRATTISGRATTIS!
Gud vad roligt att vi maj-brudar kommit igång nu, och GRATTIS till er som redan gift er!
Jag är sjukt uppjagad och stressad över allt sista-minutenfix, vi gifter oss nu på lördag. På något sätt så finns det alltid någon liten detalj kvar att bocka av på listan. Vi ska packa allt vi ska ha med oss idag, eftersom vi åker till England imorgon, fyra dagar innan bröllopet. Checklistan är optimerad in i minsta detalj, vill ju inte glömma något hemma i Sverige för sjutton gubbar! (Typ ringen)
Och det här med vädret... Nu när försommarvärmen börjat komma (varannan dag, hmm...) så går man ju och hoppas på att det blir soligt på den stora dagen, MEN det verkar sjukt ostadigt där vi ska gifta oss så det kan bli lite allt möjligt känns det som Visserligen ska vi vara inomhus, men vill ju gärna ha brudskål och mingel ute i den fina trädgården om det är fint väder. Min tröst om det blir mulet och kallt är att då får jag använda min tjusiga vita kavaj som tog mig evigheter att hitta ute i butikerna :) Och så slipper man se svettig ut på alla bilder!
Ha en härlig vecka nu tjejer, ifall jag inte hinner kika in mer. Jag är så förväntansfull, även om jag är nervös! Lycka till, alla ni som också gifter er runt Kristi Himmelsfärd