• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • RedBride

Fiffiliten skrev 2013-11-08 10:14:24 följande:Min förlovningsring, som jag fortfarande inte kan sluta titta på :)Mittstenen är en 0.5 carat prinsesslipad diamant, med totalt 12 mindre briljantslipade diamanter på sidorna. Vilken fantastisk ring!Får man fråga vart den är ifrån/vad det är för modell? :)   

• Bride2b
    newyorkbruden skrev 2013-11-18 13:14:42 följande:
    Här är min underbara Michael O´Dwyer ring! Om mindre än en månad får jag äntligen bära den! 

BIG LIKE!!! Jag har en likadan fast med diamater som är "färglösa"  :) Kommer du köra med stenar hela vägen runt?
  • newyorkbruden

Bride2be-visst är den fantastisk:) har stenar på halva ringen. är lite rädd att den ska slitas om jag har stenar runt hela. spelar mkt golf och vill inte ta av mig den, när jag fått ta på den:)

• Annahalv

La upp en bild på min förlovningsring för ett tag sen men det var så dålig kvalitet på den så tänkte jag skulle lägga upp en ny :)

• xMariax

Min vigselring som jag kommer få bära om 6 månader!! Jag kommer att bära bara vigselringen, förlovningsringen vet jag änn inte riktigt vad jag ska göra med. Ringen sitter lite snett, men det är 5 diamanter.

• Annahalv

zero skrev 2013-11-21 15:21:08 följande:Jättesnygg design på ringen Annahalv !Tack så mycket :)

• Noro
    Noro skrev 2013-10-13 23:04:37 följande:
    Kul att du gillar den!
    www.etsy.com/se-en/shop/VixJarmanJewellery
    Men, efter några dagars användning är den flammig...
    Vet inte om det är någon puts som använts för att den ska vara fin när man får den eller om det beror på att jag badat i badhusvatten med den.
    Jag avvaktar ett par dagar och frågar sedan säljaren om det.
    Men! Jag gillar den ändå!
    Karin02!
    Du gillade min ring och jag skrev att den blev flammig efter bara ett par dagar..
    Jag kontaktade designern och hon skrev att det var från "behandlingen" för att få den matt och skulle försvinna.
    Jag fick hemskt gärna skicka tillbaka fraktfritt (till england) för att få den tillputsad.
    Jag tackade nej, det tog emot att skicka iväg sin vigselring liksom..., och det försvann efter någon vecka.
    Jag är väldigt nöjd och om någon av er tycker att det är viktigt med etiskt tillverkad ring till väldigt bra pris så rekommenderar jag VixJarmanJewellery!!!
    Hon är väldigt bra att ha att göra med!
  • Lingtardo

Mina två förlovningsringar. Den med diamanten valde min fästman och den med mönster valde vi båda då det ej fick plats med gravyr på den smala. Nu ska dem göras om till en ring då dem båda gick sönder :(

Min vigselring ska nog bli en riktigt stor diamantring med massa diamanter. Men det blir nog i framtiden. 

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013