• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • Cesia

Jag kan inte sluta titta! Mina fina ring som jag blev överraskad med, han har lyckats totalt med att få den som jag vill! Skrattande

• Lina Å

Majblomma: Den är nästan 3 mm för stor.. vi har satt in en liten "brygga" som kommer sitta så länge tills vi har hittat ett allternativ. Vi åker nog ner mot sthlm snart där det finns guldsmeder med laser. :)

• Amanda986
    Lina Å skrev 2013-12-19 11:11:55 följande:
    Majblomma: Den är nästan 3 mm för stor.. vi har satt in en liten "brygga" som kommer sitta så länge tills vi har hittat ett allternativ. Vi åker nog ner mot sthlm snart där det finns guldsmeder med laser. :)

Min ring är nästan 5 mm för stor.. men med vigselring pluss enannan som jag ska ha så blir den helt lagom.. så testa kombinationen du ska ha och ändra sedan!
  • zero
    tnoivles skrev 2013-12-19 09:40:22 följande:
    Då var man förlovad dårå! Här är ringen, försökte fota med den på handen men det blev ju inte alls bra. Mittstenen är 0.46, River, vs1! Den ser dock grå ut på bilden men det är kanske det svarta underlaget som gör det?

Hjärta skenan på den ringen alltså *vill ha*. jättefin!
  • JKdC

Min vackra ring som min colombianska fästman överraskade mig med i somras :)

• SELondonswede

Here here people- play nice. I think that it is important to remember that an enagagement ring is a highly emotional purchase and personally I believe this should be respected. My fiance would have been very upset if his choosen ring had been slated on a forum. Please respect everyones choice and budget - and treat others how you would like to be treated. Ellysmom- perhaps it was not your intention to offend anyone but clearly you did -so a sincere apology would in my opinion have been alot more appropriate. This would have shown that meant no harm, that you are a grown up, and would have been well mannered and constructive. I am afraid that for me, your foul mouthed response (no need for that language) questions your motive. Just an objective reflection. Lina, your ring is truly stunning. Wear it with pride - your man did real good:).

• Betty84

Visst har alla rätt till en åsikt, men han var dock inte ens i närheten så otrevlig i sin ton som hon! Och ja, jag tror i detta fallet att han vet mer om ringen än hon då jag gissar på att det var han som var på plats och pratade med butiken...

• Bride2b
    tnoivles skrev 2013-12-19 09:40:22 följande:
    Då var man förlovad dårå! Här är ringen, försökte fota med den på handen men det blev ju inte alls bra. Mittstenen är 0.46, River, vs1! Den ser dock grå ut på bilden men det är kanske det svarta underlaget som gör det?

JÄTTE JÄTTE JÄTTE FIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!! Vart har du köpt den?
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013