Bilder från vårt bröllop
Ännu mer finns nu på www.frogspace.se
Ännu mer finns nu på www.frogspace.se
Gemma - sitter du hemma och leker? Själv stod jag på knä och skurade golv, lådor, skåp, väggar, dörrar igår kväll då jag fick näst intill min lägenhet år (efter stambyte). Har dock endast gjort halva köket så jag lär få fortsätta ikväll och imorgon kväll...sen kommer kärleken!
Och nu är det 27 personer som besökt vår hemsida sen igår morse!!! Jätteskoj!
Superfina kort! Ni lyckades verkligen..
www.hervemariage.com
Vart finns dessa klänningar att köpa?? Och vad ligger priserna runt?
Lapinette - hemsida, var, hur?? Hemma och leker, ja och du vet såklart varför. Låter som om du har världnens bästa städmotivation. Själv har jag skapat mig en inflyttnignsdeadline - middag lördag kväll, plus att jag bjuder hem folk titt som tätt (eller så bjuder de in sig själva). I make a killer espresso. Då får man ju eld i baken och tänker att: "den DÄR kartongen måste vara försvunnen när Lisa kommer hit." Ja, du vet. Kram: G
1981 - tack! Om du vill veta mer om Hervé föreslår jag att du trumpetar ut ett budskap till en viss Spöket Laban, i en särskild tråd.
Lapinette: Vad skojigt att du bara kan dansa om du har på dig högklackat.
Är van att dansa på höga klackar så jag ställer mig autmatiskt på halvtå när jag ska inta dansposition. Men vanligt discogung gör jag gärna på platt fot.
Mmmm... mina vänner säger att jag är pedant...men det är jag INTE! Så att börja städa skåp för skåp, låda för låda igår var självklart. Byggdamm är inte trevligt!
Härligt med mycket gäster...själv brukar jag vara bra på att bjuda in folk men har helt enkelt inte orkat den sista tiden. Njuter av att sitta ensam hemma när jag är i Stockholm...förutom de kvällar jag flänger på stan med olika singel väninnor!
Ja, länge sen Spöket Laban var inne på tråden. Tror att hon hittade sin Hervé i Göteborg. Har ingen aning om vart i Stockholm man kan finna deras klänningar. Borde stå på hemsidan deras.
Gällande hemsidan har jag lovat min blivande att inte ge ut den här på BT då den är uppbyggd för våra gäster och det står så mycket personliga saker på den. Skulle jättegärna låta dig se den men troligen så gör vi om den när bröllopet är över och då borde kontaktuppgifter, kontouppgifter och annat tas bort så då borde jag få ett ok from "the boss".
Gemma, tack för tipset!
Lapinette, om du någon gång skulle få ett obetvingligt sug efter att dela ut din hemsidesadress, hittar du min mailadress på min hemsida.
Idag har jag varit rysligt duktig och kontaktat en massa arbetsgivare som blev jätteglada och ville ses. Så snart får jag nog inte leka mer, hela långa dan.
Byggdamm är en särskilt elak sorts damm som letar sig ner i hjärtans lustcentrum och täpper igen det, så att bara negativa tankar kan alstras. I know, vi renoverade vår förra lägenhet i FEM ÅR. Grattis till dig att det är över nu! Själv njuter jag i fulla drag av nyoljad ekparkett och tapeter med ljusblå fåglar och slingrande blomrankor på. Kramar, G
Gemma - hur kan man renovera i FEM år??!! Jag har varit utan badrum i 6 veckor varam hälften av tiden har jag bott i Frankrike. Ser så fram emot att få krypa in i min härliga lya igen.
Har nu hittat buss som vill köra mina gäster hem till Stockholm på natten! Väntar på fler anbud samt ska ringa och avboka dyr tårta då min väninna ställer upp och fraktar. Skönt!
Ska in och kika på er hemsida igen!