• Svar på tråden Bilder från vårt bröllop
  • Gemma

Lapinette: Bor du i innerstan? Jag är inpiskad kungsholmsbo.

• Lapinette

Har också hela tiden tänkt att ingen kommer ändå att se mina skor...men samtidigt så skulle jag vilja köpa ett par skor som jag kan använda igen. Njuter av att gå och titta på skor . Min last gällande skor är höjden på klacken. Älskar högklackat men vet att det blir jobbigt en hel dag. Ska försöka kompromissa med mig själv.

Visst, är i Stockholm och presentationen gick galant. Trodde jag skulle bli sönderhackad men de slukade resultaten och tog åt sig.

• Lapinette

Och jag är en inpiskad förortsbo! Får min dos av innerstan genom att jag jobbar på Östermalm.

• Gemma

Mmmm... härligt med presentationen. Grattis! Och har du tid att gå och sukta i skobutiker så är det väl bara att köra..? Tycker f ö det är stor skillnad på att STÅ i skorna under max tre timmar (kyrka + cocktail) och att dansa länge i dem. För när man väl blivit lite glad i hatten framåt midnatt, slänger man väl ändå av sig skorna i en stor hög på dansgolvet..? Dior eller ej. Kram, G

• Lapinette

Jag vet...men om jag ska dansa lite sällskapsdans typ slowfox på natten till Frankie boy då måste jag ha skor på mig med klack. Går inte att dansa annars. Har ett par jättebekväma vita sandaletter med klack som jag köpte i Nice i somras som back up...och det blir inte ett par Dior för 4 500 kronor. Har min smärtgräns på betydligt lägre nivåer...även om min blivande sa att jag kunde få skorna som en tidig morgongåva.

Ingen koncentration efter presentationen som tog all min energi. Sitter här och väntar på avskedstårta, en kollega som slutar.

• roslagsbrud

Lapinette & Gemma:

Ni som har en fot eller två i Frankrike... Vad vet ni om designer Alain Roure? Han gör nämligen smycken, och vi har tittat på en vigselring som bär hans namn. Ingår i serien "Chute... Je t'aime" som jag hittade hos en guldsmed i Stockholm (Grev Ture gatan). Är det nå't att satsa på?

• Gemma

roslagsbrud: Har aldrig hört talas om honom, just follow your heart! Kram, G

• Lapinette

Inte jag heller...men är det franskt så är det säkert bra! Själv har jag en fransk förlovningsring och snaaaaart en fransk vigselring samt en fransk man.

• roslagsbrud

Ha ha! En b-s maskin... Jo, jo, där ser man att även fransmän kan!

Svar på tråden Bilder från vårt bröllop