• Svar på tråden Bilder från vårt bröllop
  • Lapinette

Och självfallet....jätteskoj att du ska iväg på intervjuer! Lycka till!!!

• Sanasol

En liten nyfiken fråga... vad var det på de där kastrullerna? Såg lite mystiskt ut! :D

• Gemma

Lapinette: Vi köpte en stor, nergången etagevåning i centrala stan, renoverade den omsorgsfullt utifrån och in, bl a restaurerade vi original-väggmålningar, sålde och fick ut dubbla priset, exakt, men ALDRIG att vi gör om det igen.

Sanasol: Menar du fotona på hemsidan? Det var huvudrätten det, nåt som hette "cocotte lutée" tror jag, gjutjärnsgrytor tätade med bröd, enligt urgammalt recept, bakade i ugn i 7 timmar, innehållande lammgryta med rödvin och rotfrukter (allt ekologiskt och ruskigt smakrikt). Satt perfekt en kulen oktoberkväll.

• Gemma

Lapinette - härligt med bussen. Det var nästan det jobbigaste att fixa, men shit vad folk uppskattade att slippa ta taxi på natten.

• Sanasol

Gemma

Jaha, roligt med lite annorlunda rätt! Såg lite mystiskt ut... hihi.

• Lapinette

Gemma - vågar inte tänka på vad en taxi från Mariefred in till stan skulle kosta...hugeliga!

Härligt att ni fick så mycket pengar för lägenheten. Har en fd kollega som köpte ett nedgånget hus och det var så mycket jobb att hon blev totalt utsliten och nära till skilsmässa. När huset väl var klart ville de inte se det igen! Sålde det och flyttade. Vet inte om det var värt det...själva så är vi rätt bekväma av oss...bor superbra i Cannes med havsutsikt och pool. Kommer att bli svårt att hitta något i samma klass som inte är svindyrt (det är allt där nere).

• Gemma

Lapinette jag är så avis på ditt dubbelliv. Känner mig alldeles matt och liksom grönaktig. Kram, G

• Lapinette

Oj Gemma, grön...det låter som någon från yttre rymden. Du har mail!

• Gemma

Lapinette! Du har också mail... svarsmail! Kram, G

• Gemma

Sanasol: Hur går det med dina bröllopsplaner?

Svar på tråden Bilder från vårt bröllop