• drömbrud

NUTRILETT

Sitter just nu och tvångsdricker Nutriletts intensivpulver, choklad.
    Undrar om det är någon annan som testat eller håller på?
    Stötta varann i den eviga kampen att tappa kilon, just nu med Nutrilett, som jag tror på...

Vilken smak är godast, har bara testat choklad, finns de godare? Jordgubb?

Funkar det? 2 vekor effektivt, ger det något resultat?

Prata på kära BTare, så gärna.

Nattkramar!

• Svar på tråden NUTRILETT
  • drömbrud

Elnus!

Kör du med Nutrilett?
    Hur mycket har du gått ner?

• elnus

Jolien:
    Jag har kört med cambridge, men det var så äcligt efter ett tag, med jag såg Stephan Rössner på TV och det funkar på samma sätt som Nutrilett, det enda som skiljer dem åt är att man får uppföljning efteråtmed cambrige, men den funkade inte för mig. Jag gick ner 7kg på två veckor, men gick sedan upp ca 4 igen. Ska börja på Nutrilett snart och gå ner resten innan bröllopet. har ungefär 8 kg kvar att gå ner.

• drömbrud

Jaha!
    Men okej, tror du att du klarar det med nutrilett..smakar ju inte så väldans gott...Ska du köra intensivt då i 2 veckor?

Jag har slutat hel efter ha gett upp!!! Usch..har till och med gått upp 2 kilo!!! Nu har jag 10 kilo att gå ner...Och jag viiiiilll!!!
    Men ack så JOBBIGT!!! Har till i maj..kommer inte klara det...BLÄ!

Hur lång tid har du att gå ner på=

• nemifreak

Har alla tappat i vikt direkt när de börjat med Nutrilett? Jag bytte ut alla måltider utom lunch mot Nutrilett i en vecka och gick UPP ett kilo. Känns ju inte så uppmuntrande...

• elnus

Jag kör intnsivt i två veckor men jag har bestämt att jag måste gå ner till 70kg (1,5 till) innan jag får börja. Det känns nästan omöjligt...... Men det ska gå. Borde egentligen vara nere redan nu. Har köpt brudklänningen redan. Fyndade den på Tradera, men den är tyvärr för liten. Ska ta med den till sömmerskan och se vad hon kan göra..... Vi ska gifta oss i Juli och då SKA JAG VARA SMAL!!!!!

Har dock bestämt mig för att börja träna lite mer intenssivt nu. Ska köpa jympa kort på friskis på måndag. Hoppas att det hjälper lite extra mycket.

Ge inte upp!!! Du klarar det!!! Har du klarat det tidigare kan du klara det igen!! DU KAN!!! LYCKA TILL!!!

• drömbrud

Ofta är det ju bäst att starta med intensivt 2 veckor, va jag har fåt lära mig. Och om mat vill äta mellanmål ska man äta morötter (haha, sannt faktiskt)
    Och sen efter två vekor börrja trappa upp med lite mat, men liksom inte en big mc o compani ...
    Hahah.. www.nutrilett.se

• drömbrud

Elnus...

Typiskt "brudsyndrom" att köpa för
    liten kläning "för att man ska vara smal" men det är ju självklart en motivation!!!

Jag gifter mig inte förens 2008 men min bror gör det i Maj, och då vill ja va snygg hahahah!

Jag vill oxå gå ner till ca 70 kilo..10 kilo ner asså, BLÄ..

Hur lång är du? Och vart bor du? Har förut oxå friskis kort men du vet, INGEN ville följa med mig o träna. Så simmade jag varjemåndag förut, men ack, trisst utan nån!! HAHH..bra disiplin hu?!

tacK!! Ja ska köra igång hm, vet inte när..1 aprill? Då har jag 1 månad och 20 dagar på mig tillmin brors bröllop!!!

Och du kommer klara det!!! jag loooovar!!! KÄMPA!!!

• elnus

Jolien..

ha ha "brudsyndrom" det var roligt!! har faktiskt inte tänkt på det. blev bara så otroligt glad för klänningen. den kostade bara 1500 värsta kapet!!

jag är 165 och vill väga mellan 60 och 65 kg. det tror jag är rätt lagom. Hur lång är du?

jag önskar oxå att jag hade ngn att träna med det är verkligen trist att göra det själv och man har aldrig ngn som kan dra med en när man inte vill! Jag bor i jakobsberg och Friskis ligger i samma hus som jag jobbar så jag hoppas att det ska underlätta.

Vi får peppa varandra!!!

• drömbrud

Är det sannt 1500 spänn!!! Nääe va underbart!!!!!!!!!!!!!

Jaa, det ärlagom, man kan räkna ut sitt BMI på nutrilett "testa dig själv".
    Jag är 1.74, väger 81 kilo typ...pendlar upp och ner...
    Men jag vill väga typ 70...Det är ju främst inte siffrorna som stör mig utan min mage och aah, mig själv!

Men det är ju skönt iaf, att det är nära. Jag bor i Hornstull (dödermalm) där finns både friskis o andra Gym, plus simhall.

Ska nog ta o börja simma igen, det har jag alltid gjort. och älskar det. Men om det blir ett uppehåll en vecka, så är detlätt att det inte blir av igen (som i mitt fall)

Får jag fråga hur gammal du är? Själv är ja 18 (kas ke yngst påBT )

• elnus

Simma är jätteskönt, men på simmhallen här är det alltid antingen en massa ungar som för en massa liv och skvätter massa vatten eller pensionärer som tar upp hela bassängen! Helt värdelöst! Det enda som är bra är bastun efteråt.

Jag har precis fyllt 27 år och är så glad att jag äntligen ska gifta mig. vi har varit tilsammans sedan jagh var 19, men han har liksom inte fått tummen ur och friat och mig hade han "förbjudit" att fria. Du tillhör nog iallfall de yngre på BT, men det är bra tycker jag att vi är olika och har olika förutsättningar och erfarenheter. Jag hade velat gifta mig tidigare, men men ..... bättre sent än aldrig!

En annan anlednign till att jag vill gå ner i vikt är att jag vill försöka få barn efter bröllopet,och det är svårare att bli gravid om man är överviktig och det kan räcka med fem kg! Så jag har mycket motivataion, men det är så svårt att tänka på det när man står i i affären eller när det är kallt ute och man inte vill gå och träna.

Lycka till med simmningen. Det kan verkligen vara skönt att simma! och det är ett bra sätt att träna hela kroppen!

oj, det här blev långt.....;) hoppas det inte gör ngt.... ska försöka vara kortare i fortsättningen.
    // E

Svar på tråden NUTRILETT