• drömbrud

NUTRILETT

Sitter just nu och tvångsdricker Nutriletts intensivpulver, choklad.
    Undrar om det är någon annan som testat eller håller på?
    Stötta varann i den eviga kampen att tappa kilon, just nu med Nutrilett, som jag tror på...

Vilken smak är godast, har bara testat choklad, finns de godare? Jordgubb?

Funkar det? 2 vekor effektivt, ger det något resultat?

Prata på kära BTare, så gärna.

Nattkramar!

• Svar på tråden NUTRILETT
  • Uller

Stått still i vikten -7 kg på 4 veckor men minskat 5 cm i midjan på 4 veckor det käänns bra

• Tillie

Jag har stått still nu i 3 veckor. Trots att det inte är enligt planerna är jag nöjd att jag inte gått upp de 2 kilo jag gått ner. Jag kommer börja köra hårt efter den 2 mars, då jag har ett stort kårarrangemang som genomförs. Tiden fram tills dess är fullbokad och det är svårt att få någon rutin då alla dagar ser olika ut och jag är konstant på språng.

Jolien:
    Jag går inte på Cyber i Nacka, jag pluggar, lever och bor i Borås.

Uller:
    Vad duktig du varit. Kul med midjecentimetrarna, det är väl de vi alla vill bli av med.

Juliette:
    Du verkar tappa vikt med en rasande fart. Keep up the good work!

• Juliette

Tillie:
    Helt rätt att börja när de känna bra, annars kan man tappa motivationen-bara att köra hårt sen=)

Ingen som kör intensiv kur just nu?

Vikt idag: 60,8
    Blir nästan rädd för att de går så himmla fort...men men..

• Uller

Jag kör intensiv kur men idag har jag 38.8 i feber och och ont i halsen så jag vet inte hur mycket jag får i mig idag. har iallafall minskat ett halvt kg till.

• drömbrud

Juliette, vet inte om jag orkar vänta tills vecka 9 med min intensiv, det går ju så himla bra för dig, ser du någon skillnad oxå?
    Ska jag börja igen nu kanske?

Tycker du ska äta ordenkligt nu när du är sjuk, kroppen behöver enegi för att återhemta sig..:D
    Lycka till :D

• Juliette

Jolien: