• drömbrud

NUTRILETT

Sitter just nu och tvångsdricker Nutriletts intensivpulver, choklad.
    Undrar om det är någon annan som testat eller håller på?
    Stötta varann i den eviga kampen att tappa kilon, just nu med Nutrilett, som jag tror på...

Vilken smak är godast, har bara testat choklad, finns de godare? Jordgubb?

Funkar det? 2 vekor effektivt, ger det något resultat?

Prata på kära BTare, så gärna.

Nattkramar!

• Svar på tråden NUTRILETT
  • Uller

Stått still i vikten -7 kg på 4 veckor men minskat 5 cm i midjan på 4 veckor det käänns bra

• Tillie

Jag har stått still nu i 3 veckor. Trots att det inte är enligt planerna är jag nöjd att jag inte gått upp de 2 kilo jag gått ner. Jag kommer börja köra hårt efter den 2 mars, då jag har ett stort kårarrangemang som genomförs. Tiden fram tills dess är fullbokad och det är svårt att få någon rutin då alla dagar ser olika ut och jag är konstant på språng.

Jolien:
    Jag går inte på Cyber i Nacka, jag pluggar, lever och bor i Borås.

Uller:
    Vad duktig du varit. Kul med midjecentimetrarna, det är väl de vi alla vill bli av med.

Juliette:
    Du verkar tappa vikt med en rasande fart. Keep up the good work!

• Juliette

Tillie:
    Helt rätt att börja när de känna bra, annars kan man tappa motivationen-bara att köra hårt sen=)

Ingen som kör intensiv kur just nu?

Vikt idag: 60,8
    Blir nästan rädd för att de går så himmla fort...men men..

• Uller

Jag kör intensiv kur men idag har jag 38.8 i feber och och ont i halsen så jag vet inte hur mycket jag får i mig idag. har iallafall minskat ett halvt kg till.

• drömbrud

Juliette, vet inte om jag orkar vänta tills vecka 9 med min intensiv, det går ju så himla bra för dig, ser du någon skillnad oxå?
    Ska jag börja igen nu kanske?

Tycker du ska äta ordenkligt nu när du är sjuk, kroppen behöver enegi för att återhemta sig..:D
    Lycka till :D

• Juliette

Jolien:
    Än så länge ser ja mest skillnad runt höften, har mest problem att få bbort runt lår å rumpa. Men jag hoppas de försvinner också me tiden
    Börja när du tycker de är dags, tycker du är de är nu så är de bara att börja
    Man lever bara en gång, så man ska inte skjuta på skaer i onödan

Vikt idag: 60,4 kg

• Juliette

runt midjan mena ja-där märks de mest än så länge

• september bride

Juliette
    Hur mycket ska du gå ner till och hur lång är du????
    Tycker att du är jätte duktig....

• Juliette

September bride:
    Tack!
    Jag är nöjd me vikten så jag har inget "mål", utan jag vill att kroppen ska börja se ut som jag vill. Just nu har ja väldigt mkt lår å rumpa, men inte mkt till överkropp. Är 171 cm lång.

• Blowjo

prova på cambridge istället...ni som tycker att nutrillette är äckligt..

cambridge behöver man bara tre påsar per dag..och det finns massor av sorter och alla har "en bra konsistens" finns choklad tex och den är som vanlig o´boy....
    kostar typ en hundring mer i veckan än var nutrillette gör...

och då får man för sju dagar på en gång...

Svar på tråden NUTRILETT