• drömbrud

NUTRILETT

Sitter just nu och tvångsdricker Nutriletts intensivpulver, choklad.
    Undrar om det är någon annan som testat eller håller på?
    Stötta varann i den eviga kampen att tappa kilon, just nu med Nutrilett, som jag tror på...

Vilken smak är godast, har bara testat choklad, finns de godare? Jordgubb?

Funkar det? 2 vekor effektivt, ger det något resultat?

Prata på kära BTare, så gärna.

Nattkramar!

• Svar på tråden NUTRILETT
  • Tillie

Har precis ätit en pizza. Vad dum man är ibland men det gör inget för mig om jag går ner långsamt bara det går neråt....

• drömbrud

Bra tänkt...Man ska se det långsiktigt...
    Igår åt jag nästanbara nutrilett, o potatis..hihih..
    Idag får ja se hur de blir, e ju söndag, ska på bio ikväll, tar md mig en BAR dit..:-P

• Tillie

Duktigt jobbat! Idag ska jag försöka skärpa mig!

• Juliette

Hej på er
    Jag åt nutrilett periodvis förra året och stenhårt några månader innan jul(eller ja bland åt ja kombinerat) men jag gick ner totalt 27 kg förra året så visst fungerar de Har gått upp litte över jul å inte lyckats gått ner de än så idag har jag börjat igen. Väger 64,7 just nu och är 171 lång. Hur går de för er andra?

• drömbrud

Ooh kära nån, 27 Kilo, det peppar en verkligen!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Men hur gjrde du? Är du bara nutrilett???
    Berätta berätta...
    Jag vet inte hur de går, jag e rätt seg, måste verkligen bestämmamig för att ja ska klara det. Inga kompromisser asså..

Hur länge o hur ofta gjorde ud? Påsar? Intensivt eller bar?

KRAMA!

• Uller

Hej!

Septemberbride: jag satsar också på att gå ner ca 30 kg. Har lyckats gå ner 17 kg men sen blev jag gravid så nu har jag böjat om igen. har gått ner 5 kg med naturdiet på 3 veckor.

• drömbrud

Oj ojoj..
    Jag tycker det är så roligt om vi kunde peppa varann här, liksom, ge råd och sånt, jag tänkte börja om helt ed 2 veckor intensivt på onsdag....Låter det bra? Har slarvat så mycket i helgen..:S

• snodden

Hej!
    det här känns som en tråd för mig! tänkte börja med naturdiet intensive imorgon och bara köra det tills jag har gått ner ca 7 kg. har kombinerat lite och gått ner några kilo men nu tänkte jag lägga in en spurt!

behöver all peppning i världen!

• drömbrud

:D
    Va trevligt, välkommen in i gänget.
    Jag ska oxå börja min intensiv imorgon, ska köra tills ja gått ner 10 kilo!
    Men vi hejjar på varann här, jätte bra, så glad att ja inte är ensam :D
    Hejj hejja..
    Hadet bra! Så hörs vi :D

• drömbrud

Eller kanske 15 till och med..:D

Svar på tråden NUTRILETT