• drömbrud

NUTRILETT

Sitter just nu och tvångsdricker Nutriletts intensivpulver, choklad.
    Undrar om det är någon annan som testat eller håller på?
    Stötta varann i den eviga kampen att tappa kilon, just nu med Nutrilett, som jag tror på...

Vilken smak är godast, har bara testat choklad, finns de godare? Jordgubb?

Funkar det? 2 vekor effektivt, ger det något resultat?

Prata på kära BTare, så gärna.

Nattkramar!

• Svar på tråden NUTRILETT
  • 17/6 -06

Jolien:

här har du en som provat allt

Gi är bra, håller med dig!
    Jag har GI-tänket i huvvet samtidigt som jag tränar. Alltså inte samtidigt men tänker på HUR jag äter
    Själv har jag inte så många kg som jag behöver gå ner, ca 5-6 men nu sitter limpan runt midjan som berg och nutrilett är en bra kickstart!

Däremot skulle jag aldrig få för mig att dricka något som jag kräks av (pulver) utan tycker barerna är kanongoda!

Lycka till alla här inne!

• drömbrud

Ja Elnus!!
    Gör det, jag tror verkligen på det, kanske tar längre tid än men intensiv nutrilett men det ger ett fast resultat...
    Jag har ju redan gått ner...O är prpp mätt på god heter..

• Uller

Hur går det för er tjejer.
    9 kg ner är det för mig på ca 2 månader. Så det går inte rasande fort men jag har ju minskat i vikt och mått. Allt som går neråt på denna fonten känns jättebra. Har doc stått helt sstill sista veckorna, men har ätit mycket valig mat och inte bara naturdiet.

• 17/6 -06

äh jag slutade redan kl 21 samma kväll och började äta bra, regelbundet o träna och nu har jag denna vecka minskat över 1 kg.

• drömbrud

Det går bra!
    Jag har börjat med GI och gått ner 3 kiloo nu på 5 dagar, så det känns bra.."rasar" vet jag inte, men neråt går det...ska till Turkiet oxå så då äter jag inte så mycket för jag har inga cash...Hehe..
    Men men..,Ner går det

• Juliette

De var längesen man plinta ner någe på denna tråd, hur går de för er alla?

• Juliette

Uller: 9 kg på två månader är ju jätte bra!
    Hur mkt vill du gå ner? Du behöver givetvis inte svara på de om du inte vill.

• Uller

Jag vill ner minst 20 kg till för att nå min drömvikt men det känns väldigt orealistigt. Skulle vara nöjd med 10 kg till. Då har jag nått en vikt som jag hade för 10 år sedan och kände att jag trivdes skapligt bra med den vikten.
    Vi får se var man landar någonstanns.

Just nu har jag hammnat i en svacka där jag inte kör med naturdiet utan bara äter mat. Har dock inte gått upp något.

Tänkte köra igång igen ordentligt om en vecka. Jobbar natt denna vecka och då är det svårt att äta ordentligt då jag sove på dagen och inte vill stoppa i mig för mycket på natten för då sommnar jag aldrig

Detta blev ett långt utlägg.

• Johanna

Hej alla duktiga tjejer!
    Jag ska oxå börja köra nutrilett i morgon tänkte jag. Men innan jag handlar så vill jag veta om nån provat sparrissmaken?
    Är det en varm soppa?

• drömbrud

Nej jag har inte testat med sparris..testa en portion o så om den är värd att köpa mera av..

Vet ni..Nu har jag gått ner 5½ kilo på 1 vecka med GI!!!
    Vet ni hur underbart det känns att behöva dra upp jeanssen underdagen för att de hänger??
    Toppen!
    Testa de dieten, bättre en nutrilett som jag testade innan!

• Sunshining

Tycker ni verkligen Nutrilett är gott? Blandar ni det med mjölk eller vatten? Jag får spyr och mår dåligt redan vid shakingen intalar ni Er något psykiskt? HJÄÄÄÄÄÄLP!!!!

• Uller

prova naturdiet eller cambirdge(dyrare)
    blanda med vatten och krossa isbitar i det blir lite krämigare och milkshakeaktigt

• 17/6 -06

hej!

har varit inne o skrivit i andra nutrilett-tråden

hur går det för er?
    jag började i onsdags och äter vanlig frukost men byter sedan ut resterande mål mot bars, promenerar och gör pilates.

Hitills har jag gått ner 2 kg och har 6 kvar till juni, hoppas jag fixar det

• Uller

Står still just nu men jag äter mycket vanlig mat ska försöka köra igång ordentligt igen snart.
    9 kg minus totalt

Svar på tråden NUTRILETT