• drömbrud

NUTRILETT

Sitter just nu och tvångsdricker Nutriletts intensivpulver, choklad.
    Undrar om det är någon annan som testat eller håller på?
    Stötta varann i den eviga kampen att tappa kilon, just nu med Nutrilett, som jag tror på...

Vilken smak är godast, har bara testat choklad, finns de godare? Jordgubb?

Funkar det? 2 vekor effektivt, ger det något resultat?

Prata på kära BTare, så gärna.

Nattkramar!

• Svar på tråden NUTRILETT
  • Juliette

Jg fick grymma kväljningar när jag åt cambridge för några år sen...klrarade inte av att fortsätta. Men de är ju en smaksak. Själv tycker jag nutrilett är mkt godare

• Blowjo

Hjälp....!!

där ser man....finns det alltså folk därute som gillar nutrillette....helt otroligt

jag måste säga att jag tycker att ni är jätteduktiga som klarar av att dricka det där..för på mig så kom det upp innan det ens hunnit komma ner...

• drömbrud

Jag har aldrig testat Cambridge men min M2B mamma var försäljare inoim cambridge föut, och min M2B tyckte till och med om det, och han är inte lite kräsen..:P
    Haha, men jag vet, nutrilett smakar S K I T....Hahahha, men vill man vara fin får man lida pin...Så man säger eller hur..
    Nu ska jag laga massa god mat till min pojkvän när han kommer hem från en spelning, inge nutrilett här inte, inte nu iallafall...

• Blowjo

Hahah....

ja...vill man vara fin får man lida pin...

men när det är klart, då kan man njuta av sin nya kropp

• Juliette

Jag antar att jag har tur som tycker att nutrilett är gott
    Men jag anävnder mej bara av choklad, har inte smakat dom andra smakerna.

Vikt idag:59,8 kg

• Juliette

Glömde juh säga att jag totalt gått ner 30 kg nu sen jag var som mest överviktig!
    *Strålande glad*

• Tillie

Jag tycker också Nutrilett Choklad är gott!

• Tillie

Juliette:

Grattis till din fina viktnedgång. Hur mycket vägde du som mest? Du måste inte svara om du tycker är jobbigt att prata om...

• vixen not a tramp

59,8+30=89,8
    Så måste det väl bli? Duktig tjej!!!

• drömbrud

WOW va du är duktig, men du har ju verkligen kämpat, hur lång tid? Ett år eller?:)
    Aaså, om de bara e på nutrilett så e det strålande.

JAG VILL OXÅ!!!
    Jag suger på att gå ner i vikt, Skulle må så bra med mig själv om de där extra kilona försvanm, liksom klara av att stå framför en kamra utan att försöka gömma magen och typ le lite för att inte det runda ansiktet ska synnas...
    Jobbigt, sååå jobbigt..
    Jag hatar mig själv juste nu, usch o blää...Nu ska ja gå o sura resten av veckan, jag suger hårt!

Svar på tråden NUTRILETT