• drömbrud

NUTRILETT

Sitter just nu och tvångsdricker Nutriletts intensivpulver, choklad.
    Undrar om det är någon annan som testat eller håller på?
    Stötta varann i den eviga kampen att tappa kilon, just nu med Nutrilett, som jag tror på...

Vilken smak är godast, har bara testat choklad, finns de godare? Jordgubb?

Funkar det? 2 vekor effektivt, ger det något resultat?

Prata på kära BTare, så gärna.

Nattkramar!

• Svar på tråden NUTRILETT
  • drömbrud

hahah! Det är verkligensannt det där med alla pensionärerna.
    Där jag simmade på måndagar var det "kvinnobad" det betyder att alla som ville får simma näck. men det ville jag inte göra. Så kom det fram en tant till mig o sa åt mig att " ta av dig den där bakteriesamlande dräckten" .
    Men nope, i did´nt...:P

va mysigt att du äntligen få gifta dig nu då. Jag och min pojkvän ska förlova oss om ett år. Vi är ju unga, vissa tycker att vi är för snabba, men vi vet verkligen vart vi har varandra och att vi vill leva med varandra resten av livet.
    Så om 2 år smäller et, i maj

Men så mysigt med barn, det är ju sååå underbara. Jag kommer dock vänta många år på barn, som sagt, uuung..Kanske vid 25 års ålder eller så .

Är det sannt, hur kan vikten påverka barnafödandet,de hajjar inte jag, är det så att kroppen har svårare att "hålla kvar" spermierna eller vad? ( )

Ingen fara med långa inlägg, jagskriver ju själv långa...Iaf när jag har tid

/ Jo

• elnus

Vad äckligt med nakensim!!! Blä!! det är ju äckligare att simma naken än med badräkt. Bara för att hon inte fattat att man kan köra badräkten i tvättmaskinen!! ;)

Vikten påverkar fertilitetn, jag vet inte riktigt hur, men kroppen behöver balans för att bli gravid är man över eller underviktigt blir det sämre balans och svårare för kroppen att bli gravid. Jag har läst massor om det. Vi har försökt i snart ett år att bli med barn och ska söka läkarhjälp efter bröllopet om det inte blivit ngt innan dess.

Jag förstår vad du menar när folk säger att du är för ung. Det sa de till oss oxå, vi var 20 när vi förlovade oss. men nu har vi visat dem att kärlek kan hålla även om man träffas när man är ung! Varför ska man leta vidare när man redan har träffat den rätta? Det verkar bara dumt, det är väl bättre att tacka och ta emot och vara glad! Jag tycker att du har haft tur!

tack för tipset om naturdiet. ska kolla in det så fort jag kan. Nu måste jag gå och jobba... blä... trist men nödvändigt. Sen åker jag bort över helgen om du undrar vart jag tar vägen! Jag lovar att vara tilbax på måndag iallfall!

lycka till med mat och träning i helgen! och håll dig undan konstiga nakna tanter!

Kram // E

• nemifreak

"Är det sannt, hur kan vikten påverka barnafödandet,de hajjar inte jag,"

Överviktiga kan ha svårare att bli gravida eftersom hormoner som är fettlösliga kan lagras i fettvävnaden och då alltså sänka de cirkulerande halterna.

• drömbrud

E.

Aaah, precis...Stenålderstant, haha..Ne
    skoja. Hon visste väl inte bättre..

Jaha, men oj då. trodde inte att de påverkades så lätt. men hoppas verkligen att ni får tillskott då, ni har ju väntat så länge menar jag...Och att länkta, det vet jag hur jobbigt det kan vara...

Jag håller helt ned dig om åldrar. Verkligen. När man väl hittat rätt bland alla fiskar, varför meta vidare "efter någon som kanske är bättre". Bull sh*t
    Tack, va snällt, jag vet att jag ahr haft tur att hitta honom så här tidigt, men det är underbart att veta att vi får växa ihop istället för att senare i livet träffa någon med helt andra vanor och tankar om livet...

Hahaha, aah, jobbet...jag pluggar ju, är inte i skolan idag (hoppade den lektionen jag hade idag och stannade en dag till hos min pojkvän som bor 15 mil från mig, ses mest på helgerna igentligen.. )
    Men jag jobbar helg och x-tra kväller inom vården oxå, so I know the feeling..

japp, kolla upp det, faktiskt kul att se det framför sig hur det rör på sig (vikten).

tack så mycket, ska se hur det går, nu ska ja gå o äta lunch, ingen nutrilett idag utan lax o potatis..

Hade så bra i helgen! Ta hand om dig!

kramar/ Jo

• 17/6 -06

hej!

Började med Nutrilett idag och ska köra 2 veckor med bars (klarar inte att dricka pulvret)

Hur går det för era andra??

• filipelin

Köpte naturdiet ready to drink choklad, de är goda fast dyrare än pulvret, men pulvret klarar jag inte av att dricka, klöks av det.

• drömbrud

Hmm, smart att bara köpa bars, det kasnke man kan göra...;Men jag har faktiskt börjat med GI dieten, SÅÅ bra...
    Ska förklara för er som kanske inte vet.(väldigt enkel förklaring, orkar inte gåå in på massa termer o sånt)
    Första 3 dagarna äter man bara proteiner och fett+ grönsaker, men inte majs eller frukt.
    Sen, kan man, om man vill börja lite smått SMÅTT med ett grovtbröd på morgonen etc. men bara lite eller kasnke lite fullkornspasta...OCH ÄT MYCKET KESO, det bästa o godare allternativet till såser och dressingar...
    Och man får äver äta frukt efter 3 dagar, men bara liite...Och sen choklad (JA det är sant) men den ska vara över 70%.
    Det här fungerar SÅ bra.
    Det här är en enkel version, radikal, det fins många undantag men det här är enklast att komma ihåg. OCH Drickmycket..inge varm choklad eller saft utan VATTEN.

2 av mina närmaste gick ner 15 kilo och den andra som fortfarande håööer på (efter två veckor) 8 kilo!

Så jag har hålt på i 2 dagar och minskat 1 kilo (helt otroligt)

• drömbrud

PS..Om man kräks av pulvret kan man blanda med lättmjölk (tips frå en annan BTare)

• elnus

jolien:

vad kul att det funkar!! jag tror jag ska prova oxå! Idag ska jag köpa träningskort!! Jaa! hoppas jag kan börja träna redan i morgon :)

lycka till // E

Svar på tråden NUTRILETT