• drömbrud

NUTRILETT

Sitter just nu och tvångsdricker Nutriletts intensivpulver, choklad.
    Undrar om det är någon annan som testat eller håller på?
    Stötta varann i den eviga kampen att tappa kilon, just nu med Nutrilett, som jag tror på...

Vilken smak är godast, har bara testat choklad, finns de godare? Jordgubb?

Funkar det? 2 vekor effektivt, ger det något resultat?

Prata på kära BTare, så gärna.

Nattkramar!

• Svar på tråden NUTRILETT
  • Frances

Jag byter ut ett mål om dagen med Nutrilett, har gått ner 2 kg på en vecka (började förra måndagen). Men jag har mens just nu så jag har säkert gått ner mer än 2 kg (jag går ALLTID upp i vikt när jag har mens).

• Frances

Ville ner 4 kg förresten!

• 17/6 -06

jolien

jorå jag blir mätt!
    jag äter ordentlig frukost och 2 mellanmål om dagen, oftast frukt, ibland någon macka och MYCKET vatten.
    Får hoppas att det går bra framvöer också!

• Marre_

Jag har börjat med naturdiet, men problemet är att ja inte känner mig mätt, så va gör ni för att ni ska känna er mätta?

• MrsCanavan

Jag börjar idag! Tänkte köra pulver till frukost och lunch, och vanlig middag tillsmamans med fästmannen. Kan man gå ner på de ändå?

• Uller

Det är klart att man kan gå ner på att ersätta de flesta måltiderna men inte alla det går bara lite långsammare.

Marre: Drick mycket vatten emmelan måltiderna. Och håll på tre timmarsintervallerna med dem. man hinner inte bli så hungrig om man tar dem med jämna mellanrumm och dricker mycket vatten emmellan. Hungern kommer tycker jag när man drar ut på tiden lite mer än tre timmar

• drömbrud

Men hurrni, hade nästan glömt den här tråden!!!
    Hur går det???

• Tillie

Jag har börjat med VK istället. Pulver funkade inte för mig. Hoppas på denna metod i stället.

Lycka till tjejer!

• drömbrud

Jaha, det har jag försökt med förut...gick faktiskt ner på det, räkna points osv...men men..kämpar på...

• elnus

Hungerskänslorna försvinner efter 3 dagar, då blir man pigg och glad och inte hungrig alls! Överlever man bara de tre första dagarna så går resten som en dans. Kom ihåg att trappa upp försiktigt sen bara, och ta det lugnt med kolhydrater!

Lycka till!

Svar på tråden NUTRILETT