• drömbrud

NUTRILETT

Sitter just nu och tvångsdricker Nutriletts intensivpulver, choklad.
    Undrar om det är någon annan som testat eller håller på?
    Stötta varann i den eviga kampen att tappa kilon, just nu med Nutrilett, som jag tror på...

Vilken smak är godast, har bara testat choklad, finns de godare? Jordgubb?

Funkar det? 2 vekor effektivt, ger det något resultat?

Prata på kära BTare, så gärna.

Nattkramar!

• Svar på tråden NUTRILETT
  • Tillie

Jag käkar "riktig" Nutrilett.

Jag brukar äta antingen riktig mat lunchen eller på middagen på kvällen. Det beror hur min dag ser ut. Frukost äter jag Nutrilett.

Jag tror det är bra att äta lite riktig mat varje dag för att mat varje dag för att matsmältningssystemet ska funka. Jag försöker äta mycket grönsaker till måltiden, helst halva tallriken, ibland bara grönsaker.

• Tillie

Jag tror absolut du klara -10 kg till sommaren. Jag skulle inte kört hårddieten för jag tror att man blir för hungrig.

• september bride

ingen mer än jag som skulle behöva gå ner typ 30kg.....
    ska gifta mig i sep 06 kommer inte lyckas gå ner 30kg men hoppas på typ 15kg.... nar kan man köpa Nutrilett????
    kör på cuur nu och har gått mer 5,8kg på 3 veckor....

• Tillie

september bride

Vad roligt att cuur funkar. Vad duktig du varit som gått ner 5,8 på 3 veckor, det är verkligen starkt jobbat. Fortsätt du med cuur eftersom det funkar så bra för dig. Du kan ju alltid köra en nutrilett-kur när du känner att effekten av cuur planar ut, dvs när viktnedgången känns trög eller minimal.

Jag tror absolut du kan gå ner 15 till ditt bröllop utan att behöva lida, förmodligen kommer du ha gått ner mer om du verkligen vill.

• september bride

kul att höra lite peppning...kan behövas ibland...

• drömbrud

aaah, idag har jag ätit lunch som vanligt, men såklart mycke grönsaker, perfekt..:D
    Men September bridge, du kna oxå vara med oss o peppa varann, då är det hela myyyycket enklare...jag tror oxå att d klarar att gå ner dina kilo fram till brölopet...:D

• eb10

Jag tycker att den äkta Nutrilett choklad smakar sötare o lite bananaktigt =gott, o att Naturdiet smakar saltare + att den är svår att blanda, blir lätt klumpar.. men det är ju vad jag tycker..

• drömbrud

Har hört lite olikma alternativ, vilken som är godast och så. Men när jag började med Naturdiet trodde jag det var nutrilett...Har de samma effekt?
    Kram

• Tillie

Jag tror de är ganska lika i näringsinnehåll. Jämför innehållsförteckningarna nästa gång diu är i affären. Jag har bara kört den riktiga nutrilett, undantaget några naturdiet Ready-to-drink för något år sedan.

Själv har jag slarvat i flera dagar så nu blir det hårdkörning fram till tisdag, bara grönsaker med lite örtsmör och nutrilett.

• drömbrud

har oxå slarvat, usch..samma här...hårt hårt nu...ina kompromissser..:p

Svar på tråden NUTRILETT