• drömbrud

NUTRILETT

Sitter just nu och tvångsdricker Nutriletts intensivpulver, choklad.
    Undrar om det är någon annan som testat eller håller på?
    Stötta varann i den eviga kampen att tappa kilon, just nu med Nutrilett, som jag tror på...

Vilken smak är godast, har bara testat choklad, finns de godare? Jordgubb?

Funkar det? 2 vekor effektivt, ger det något resultat?

Prata på kära BTare, så gärna.

Nattkramar!

• Svar på tråden NUTRILETT
  • Uller

Jag har gått ner 9 kg på 5 veckor nu. Jag kör naturdiet för att det är billigast
    För er som ej gillar smaken mixa med stavmix och ha i 4 isbitar som ni krossar. blir lite mildare smak och det känns som milkshake.

• vixen not a tramp

Uller
    Bara naturdiet, eller har du ätit någon mat oxå? Bra jobbat i vilket fall!

• drömbrud

Det är ju äckligt med naturdiet, fast klart billigare, när ja ska börja köra igåg igen, om en vecka så ska ja köra natudiet...Får testa det där med krossad is.
    Kan gå in på mc donalds o be om vatten o is o en påse morötter. Så kan ja sitta där o shaka o äta mina morötter.

Jag vill gå ner 10kilo till maj, och 15 till Juli ugusti typ..

...suckar...

• Uller

Mia maria
    Jag försöker att bara äta naturdiet under veckan och sedan äta normalt till helgen.
    Det har fungerat bra hitills. Det ända problemet som jag ser det är ju att på måndagen är man ju sugen på något att tugga på

• drömbrud

ahaa, det är ju smart, men då vräker du väl kasnke inte i dig glass o godig och massa fet mat?
    O sen, om du är sugen på måndagar, ta en bar, de är faktiskt goda, om man inte är dem för ofta eller jämnför dem med en "riktigt" chokladbar...

• Juliette

Tillie:
    Mia.Maria räkna ut rätt vägde runt 90 kg som mest. Tur att den är tiden är över kan jag säga..*pjuhh*..

Mia.Maria:
    Tack så mkt Försöker du gå ner i vikt nuförtiden, har för mig att vi hållt till i samma forum förra året? Hur har de gått isåfall?

Jolien:
    Ja de har tagit ett år men då har jag inte kämpat i ett helt år, utan bara i perioder. Men jag inbillar mig att de var bra att göra så för kroppen och huden.
    Så de hänger med

Vikt idag:59,3 kg..börjar kännas riktigt bra Så jag tror jag avslutar min kur på söndag o börjar äta kombinerat ett tag innan jag slopar nutrilett helt.

• drömbrud

jag har gått upp i vikt..Men på måndag, då ska de ner..USCH!!!!!!!!!!!!!

• Uller

Känner mig deppig har gått upp ett kg och vet inte varför. Kanske för att det kg gick jag ner förra veckan när jag var sjuk vätska eller något och nu när jag kört igång igen så kom det tillbak igen. Suck

• Tillie

Ja, inte heller jag är på topp!

Jag har inte ens vägt mig denna vecka. Jag försöker ju som jag tidigare skrivit bara hålla vikten. Men det är svårt att hålla sig ifrån sötsakerna. Om en dryg vecka kan jag köra hård kur. Längtar dit!

Nya tag tjejer, vi klarar det här! Det behöver ju inte gå med racerfart!

• drömbrud

Haha, usch va deppigt det känns här nu!!! som Tillie sa..NYA TAG TJEJOR!!!
    Jag kör igång på måndag!! Åh jaa, verklige nu ska de händas nått, ni med, ni klarar det!!! GO GO GO GO!!!
    STOR KRAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden NUTRILETT