• drömbrud

NUTRILETT

Sitter just nu och tvångsdricker Nutriletts intensivpulver, choklad.
    Undrar om det är någon annan som testat eller håller på?
    Stötta varann i den eviga kampen att tappa kilon, just nu med Nutrilett, som jag tror på...

Vilken smak är godast, har bara testat choklad, finns de godare? Jordgubb?

Funkar det? 2 vekor effektivt, ger det något resultat?

Prata på kära BTare, så gärna.

Nattkramar!

• Svar på tråden NUTRILETT
  • Carma

Juliette,
    Grattis till viktminskning! 30 kg är MKT.
    Hur är du?? 59kg verkar vara lite...

• Carma

upps, jag menade hur lång... så klart :D

• lindast

Jag använder faktiskt en metod som går ut på att ta Pulverdiet i sex dagar, mat den sjunde. Tanken är att man håller pulverdiet, ev pulver i kombination med vanlig mat, sex dagar i veckan. Den sjunde dagen får man äta vad man vill. Den här metoden har visat sig ha de bästa resultaten på sikt eftersom den är lätt att hålla, och mest lätt och effektivt. Jag gick ner 5 kg på två veckor och ja har fortfarande pluverdiet hemma i olika smak men själv föredar jordgubb eller vanlj men ja vet inte om det är samma eftersom det är ett annat märke och jag tycker att det är betydligt mer pluverdiet i det som ja anävnder nu än det som man köper i butikerna det är va ja tycker för att ja har använt båda och är mest njöd med det som ja använder nu. Jag brukar använda det så fort ja gått upp i vikt eller när ja vill gå på en fest och vill gå ner några kg. Sedan att man få kombinera det med en vanlig måltid är bara ett plus för att ja gillar maten.
    Jag kombinerar det också med protein så att ja får en bra måltidsersättare och samtidigt må bra också. Sedan tyckte ja att det va billigt eftersom ja beställde det via Internet genom en tjej som hjälpte mig mycket med detta och hon tog kontakt med mig dagen efter att ja använt det och sedan fem dagar efter och sedan efter en vecka. Så ja fick faktiskt mycket hjälp och det blev mycket lättare med en rådgivare.

• drömbrud

Jaha, lindab, va heter den dieten?? Med rådgivare oxå? hmm, låter intressant, jag vill ju..Men men, har lagt sig iggen...
    USCH!!!!!!!!!

Fattar ni det här? Äver fast man verklgen VILL så mycket, ni vet, bli va med de sista övervikten, så bara faller man ner igen. Äter fluff!!! Är det nån som smakat, det är marshmallows påburk, kletigt o gotttt..men innehåller bara socker och äggvita. LOL. Inge bra för figuren...Bläääää...

Jag vill, jag vill, jag vill...

Snart så..

Hur går det för er andra tjejer?
    Klarar ni det?
    Hur mycke mer har du gått ner nu Juliette ?

Och Uller o Tillie, har ni det bra? Tufft?

Stora kramar!!!

• Uller

har en tuff vecka inget händer på viktfronten och känner mig sötsugen hela tiden, det är dags för mensen så det kanske påverkar.
    Ska ha ettårskalas imorgon för min dotter så då blir det att synda för hela slanten. Sedan ska vi ut med kompisar. Jag får ta nya tag igen på söndag och köra stenhårt. Jag har iallafall inte gått upp något och det tycker jag är jättepositivt.

• Tillie

Jag kör igång igen imorgon, hoppas att det går bra! Strax ska jag iväg och träna poweryoga!

Hoppas ni har det bra allihop!

• Uller

Idag är en ny dag ska köra stenhårt nu i 4 veckor sedan ska jag beställa klänningen. Det som känns motigt är att jag har lingonveckan och känner mig ständigt sugen. Men biter ihop än så länge dricker vatten när suget kommer

• 17/6 -06

hej!

Ny här på denna tråd

jag äter nutrilett bars till lunch och middag, ska försöka varje dag här ett tag framöver men det går ju inte alltid.

"Kom på" att jag skulle vilja gå ner 7-8 kg till juni

Är det möjligt tror ni?

• drömbrud

17/6 -06

Jaha, men blir du mätt på dem?

De är iofs goda :D

JAAA, klart att du klarar det!!! Någon här inne har gått med 30 kilo, varför skulle inte du klara 7-8 kilon??

Du kommer klara det! Självklart, men du kör inte intensiv då, inge pulver...Men äter du frukost o kvällsmat då? eller?

KramAR!

Svar på tråden NUTRILETT