• Nilo

Övernaturliga händelser...

Snubblade över en tråd som handlade om hustomtar och hoppades att det skulle vara handla om riktiga tomtar, men verkar mest vara m2b-tomtar

Så nu startar jag en ny tråd för alla som har varit med om något "övernaturligt" såsom tomtar, sanndrömmar eller dyl. och som vill dela med sig!

Jag bara älskar sånt (big fan of TV4+ & fru nilsson) men har tyvärr inte varit med om någonting själv...

• Svar på tråden Övernaturliga händelser...
  • Fru Cinderella

Kanske det.

Kom just att tänka på en annan sak som jag alltid stört mig på men aldrig lyckats klura ut.

jag har en tendens till att rysa till i tid och otid. När en buss åker förbi eller när jag sätter mig i soffan eller när jag går förbi en annan människa.

Har alltid undrat vad det beror på. Om det är ingenting eller är något som förösker säga mig något.

Men jag la ner sånt för länge sedan. Undrar om man borde ta upp det igen.

Om man ska ta till sanningen så la jag ner det för att det skrämde mig för mycket. Tror till viss del att det gör det fortfarande.

• Carma

Visste inte att ngn var vaken ;)

Märkligt med det du säger...
    Jag har en gng fått tel nr till en kvinna som är medium (bor utanför Gtbg). Hon är tydligen jättebra. Tar 400 för besöket. Men man får stå 1 år i kön. Hon är populär!
    Tänkte själv boka tid hos henne men jag ska åka till Australien nu & ska vara borta i 7 mån så jag vågar inte boka tid om jag råkar vara borta då när jag får tid. Får ta det sen.
    Det känns läskigt men jag skulle nog våga.

Kram

• Min-Ah

Carma!
    Ja, det ger tröst ibland! Och det är väl det som är meningen, skulle jag tro!
    För att "de som finns kvar" skall bli lugna och trygga och veta att de är älskade och att
    våra kära avlidna tänker på dem!

Ja, kärleken löste sig på ett helt underbart sätt tack vare att jag ju vågade "ta teget" och bryta!
    Är så otroligt tacksam för det idag!!

Min man hade inte haft något "riktigt" och varaktigt förhållande innan vi möttes. Mest några snabba "få-veckors" förhållanden...
    Aldrig presenterat någon flickvän eller så för sina föräldrar...
    Och han var ändå 37 (han fyller 41 och jag fyller 33 i år) när vi blev ett par!
    Precis som om han "väntat" på att just vi skulle träffas! Måste ju bara ha varit "meningen"!!

• Fru Cinderella

Klart någopn är vaken.. alltid någon förvirrad sömndrucken brud som gömmer sig i tyllhavet

Jo har funderat på medium länge. Men är rädd för att träffa någon som bara pratar goja.

• Min-Ah

Flickor!

Kanonkul att dela era upplevelser här i natt!
    Men nu måste jag gå och sova!

Skall till doktorn och kolla mitt socker i morgon förmiddag. Har diabetes typ 2 och sockret är för högt, tyvärr ...
    Lär ju få min "dom" om det måste bli medicin nu kanske...
    Har hittills inte behövt det utan hållit det någorlunda i schack med hjälp av kost och motion...

Är så otroligt nervös och orolig inför detta läkarbesöök!
    (Är väl mycket därför jag sitter här och försöker "förtränga" läkarbesöket... )

Ha det gott, tjejer!
    Skriver mer i morgon! Är SÅÅÅ intressant tråd, detta!

Sov gott ni med sedan!!!

• Carma

_Cinderella_ Jag håller med dig om att det finns alltid riskt att hamna hos fel medium. Men jag fick denna kvinnas uppgifter från en tjej här på BT (fanns liknande tråd innan). Och hon har varit flera gånger hos henne. Och faktum är att allt stämde!

Min-Ah, Inte kul att må dåligt. Håller tummarna för dig imorgon! Jag trodde att det gick att kontrollera D typ 2 om man som du skriver har koll på vikten, kost & träning. Men så är det inte fallet då.

Go'natt kram

• Fru Cinderella

Jo kanske borde leta reda på någon. Hörde för några år sedan om att det fanns någon i utanför Linköping där jag bor som ska vara bra.

• Carma

Annars kan jag maila dig nummer till denna kvinna om du vill.

• HanOchJag

Carma jag vet att två av mina kompisar gick för många år sedan till ett medium (som var väldigt populär och lång väntetid) Behöver ju inte vara samma men det hon sa om kompisarna har hänt för båda

När min 13 åriga kusin dog i en bilolycka för några år sedan så efter hennes död.-då jag hade lite svårt att acceptera det. Hade jag en stor vacker fjäril som alltid följde mig från spårvagnen och hem upp i trappuppgången. När jag skulle ut gick så var den där. När jag till slut lära mig att acceptera vad som hänt så slutade fjärilen att komma.

Min dotter har alltid hållt på med en massa roliga saker,.Personligen så vill jag att hon ska ha kvar sina medialaförmågor och försöker inte förhindra det.
    När hon var mindre och var med min moster så satt hon jämt och lekte med någon i taket. När min moster frågade vem svarade hon alltid - min mamma..
    Detta skedde mer än en gång.

Sen har vi min systerdotter som från det att hon kunde gå men ej prata alltid gick fram till mina föräldrars bokhylla och hämtade bibeln. Slog upp en sida och ställde sig fram för min pappa. (Som både röker och dricker. ) Pekade i boken och skällde på bebisspråk. Detta slog aldrig fel. Samma sak varenda gång.

Har hon varit präst i ett tidigare liv tro

Svar på tråden Övernaturliga händelser...