Jag har börjat drömma sanndrömmar, och jag har en känsla av att det jag drömmer inträffar exakt samtidigt, för det stämmer så bra överens med tiden.
När min kille skulle hälsa på mig i USA för första gången i höstas var jag jätteglad och upprymd, men kände mig lite orolig dagen innan för jag var så rädd att något skulle hända som kunde förstöra vår upplevelse (han skulle bara vara hos mig fyra nätter och vi hade inte setts på så länge). På natten när satt på planet, drömde jag att han skickade ett sms och sa att han fastnat i Paris när de mellanlandade. Jag vaknade med ett ryck och kollade på klockan. Konstaterade att hans flyg precis måste ha gått från Paris och andades ut när såg att han inte skickat något sms. La mig när och försökte somna om, men vaknar till fem min senare av att han skickar ett sms med texten: "Fastnat i Paris, nästa flyg går om ett dygn." Hur stor är sannolikheten??
Nu senast hände det i morse! Eftersom jag är i USA är det sex timmars tidsskillnad, därför gick finalmatchen mellan Sverige och Finland klockan åtta på morgonen. Jag var ute igår och orkade inte gå upp för att kolla, men drömde under matchens gång att Sverige vann med 3-2. Det var en väldigt stark känsla som höll i sig, och jag kollade nyfiket aftonbladets hemsida när jag vaknat. Och mycket riktigt ...
Blir nästan lite rädd för mig själv, hoppas det bara är slumpen!!