hej på er alla.
Jag tycker att det ær vældigt intressant med øvernaturliga hændelser... jag ær æven vældigt rædd før sådant.
Jag har varit med om något som man inte riktigt kan førklara. Men først måste jag berætta om min farbrors fru som før ca fem år sedan berættade om en hændelse. Hon och min farbror hade gått å lagt sig då hon pløtsligt kænde att en person låg øver henne... det va inte min farbror, han låg brevid. Hon førsøkte då att sæga det till hennes man, men hon kunde inte prata, hon kunde heller inte røra sig... sedan sa hon att hon førsøkte att bara røra på ett finger så hon kanske kunde nudda sin man å væcka honom men det gick inte heller... det enda hon kunde gøra va att andas och se sig omkring...
Å nu till mig:
Før ca två år sedan... en sommardag, mitt på dagen låg jag i sængen å såg på tv. Helt pløtsligt kænner jag att någon kommer och lægger sig øver mig men jag ser ingen (Jag tyckte det va jættelæskigt) men det blev værre... jag førsøkte att røra på mig men lyckades inte, sedan førsøkte jag som min farbrors fru att bara førsøka røra ett finger, men det fungerade inte heller. Det hela slutade inte dær, nu skedde nåt som min farbrors fru inte hade berættat, jag hørde røster, eller en røst kanske det va, jag minns inte riktigt. Jag hørde det klart och tydligt, som om någon viskade eller pratade i mitt øra, men jag kunde inte førstå eller tyda vad som sas. Detta pågick i några minuter och efter det var det øver. Jag kænde hur vikten som låg øver mig førsvann. Det var inte bara vikt utan det kændes precis som nær någon person ligger øver en. Det va så læskigt. Jag va ensam hemma å va så rædd. Jag har ingen aning om vad det var. Har inte berættat det før någon annan førutom min blivande før jag vill inte att folk ska tro att jag e knæpp. Min blivande (som absolut inte tror på øvernaturliga hændelser) sæger att jag kanske drømde eller nåt, men jag va helt klarvaken. Jag kunde røra mina øgon, se åt vilket håll jag ville.
Har någon av er hørt om något liknande innan?