Sånt här tycker jag är jätteintressant. Jag känner ofta på mej saker, men vill helst inte veta av det. Sedan jag var liten så har jag varit mycket mörkrädd (det har till stor del släppt nu när jag hittat min M2B), så jag vill helst inte tro på det övernaturliga - men ibland kan jag inte låta bli. Jag pratar ofta med min morfar som dog -91, han var en underbar människa och det känns tryggt.
Det mest konkreta jag har varit med om var när jag var tillsammans med min första pojkvän. Han var på långresa utan mej, först en månad i Australien, sedan någon vecka i deras hus i Spanien och till sist skulle han hälsa på sin bror i London. Jag hade en dröm som var så tydlig att jag skrev om den i ett brev till honom. Jag drömde att han hade träffat en äldre kvinna i Spanien som han hade inlett ett förhållande med och att hon hade följt med honom till London. Han flippade ut fullständigt och blev jättechockad när han fick det brevet, för det var precis vad som hade hänt. Jag kanske inte behöver tillägga att jag dumpade honom snabbt som ögat. ;)
Jag har förresten testat detta med djurpratare med mina katter. Den jag fick tag i var världens lurendrejare, INGENTING stämde. Mina två kattsystrar är som natt och dag i personlighet och hon beskrev dem precis tvärt om varandra.