• Nilo

Övernaturliga händelser...

Snubblade över en tråd som handlade om hustomtar och hoppades att det skulle vara handla om riktiga tomtar, men verkar mest vara m2b-tomtar

Så nu startar jag en ny tråd för alla som har varit med om något "övernaturligt" såsom tomtar, sanndrömmar eller dyl. och som vill dela med sig!

Jag bara älskar sånt (big fan of TV4+ & fru nilsson) men har tyvärr inte varit med om någonting själv...

• Svar på tråden Övernaturliga händelser...
  • Min-Ah

Bra att få veta det här om "sömnparalys".
    Jag har hört talas om det, men visste inte att det benämndes så.

Intressant! Skall kolla på internet om det.

• Fru Cinderella

Jo det är ett mycket intressant ämne. När jag efter mycket om och men själv fick reda på vad det var så kollade jag upp allt jag kunde få reda på om det :)

• guinevere

Många skulle nog beskriva mig som synsk. Själv kallar jag det att jag har en överempatisk förmåga. Jag har vi tre tillfällen känt på mig när släkt och vänner gått bort eller varit med om olyckor.

Igår skulle min pojkvän opereras. Tiden han fått var 15.00. Ungefär16.15 kände jag mig jättenervös och fick en väldigt huvudvärk. Jag var verkligen RIKTIGT nervös. Efter fem minuter släppte det dock. Sen fick jag veta att han rullats in på op 16.15 och börjat operationen 16.20. Han hade varit skitnervös samma tider som jag. Å jag trodde ju egentligen att han var färdig så jag fattade inte varför jag blev så nervös.

Dettva var inget övernaturligt men jag tror jag kände hans känslor.

• guinevere

Oj, blev lite fel i början av mitt inlägg. Vid tre tillfällen har jag känt på mig när de gått bort och vid några tillfällen när de varit med om olyckor

• sabina_b

Nu har jag søkt lite på Google och læst om ''sømnparalys'' Det ær helt otroligt intressant. hittade en uppsats som jag tycker att alla intresserade ska ta sig tid att læsa.
    home.swipnet.se/~w-77916/text/slphyp.htm

• jennyolars

Finns det någon som känner till ett bra, seriöst medium i södra skåne? Jag miste min pappa väldigt hastigt för drygt ett år sedan och skulle på något sätt komma i kontakt med honom.

• Fru Cinderella

sabina_b

Riktigt bra uppsats. Kul o läsa mer om det..

• Min-Ah

sabina_b!

Skall läsa upppsatsen! Verkar mycket intressant!

• Min-Ah

jennyolars!

Usch, vad ledsamt med din pappa!
    Beklagar verklign detta!

Jag känner inte till någon (ännu! Jag söker också )...
    Men GithKat har skrivit i denna tråd tidigare att hennes mor gått till ett medium i Sölvesborgstrakten eller någonstans där i närheten...

GithKat!
    Kanske du kan hjälpa jennyolars?!

Även jag är nyfiken på din mors medium.

Svar på tråden Övernaturliga händelser...