Summan av allt fortsätter
Såg till min förskräckelse att tråden var avstängd när jag skulle skriva. Eftersom jag inte har någon vidare fantasi och vill att alla ska hitta hit till Gemmas tråd så döper jag inte om den.
Välkomna!
Såg till min förskräckelse att tråden var avstängd när jag skulle skriva. Eftersom jag inte har någon vidare fantasi och vill att alla ska hitta hit till Gemmas tråd så döper jag inte om den.
Välkomna!
Självfallet inte men utan man som kommer ut från duschen. Skriver som en kratta!
Fantastiskt väder, orange höstsol, kallt och klart. Ingen smog! Ska knata bort till Cashmere Lovers och plocka upp mannens tvärrandiga jumper (en present från mig) plus beställa en tvärrandig halsduk - jag är och har alltid varit tokig i tvärrandigt, ända sedan lekis när innegänget hade matchande polarn och pyret-pyamasar som gick i rött eller brunt eller marin. Själv hade jag kläder ärvda från storebröderna... grr. Skönt att vara stor och få bestämma själv.
Sen ska jag testa en ny filipinsk vaxerska, billigare än de förra och förhoppningsvis noggrannare. Måste ju fixa till kalufs...erna. syftar på benen och lilla busken. Fast den här gången löper jag inte linan ut utan nöjer mig med de synliga kanterna. Omväxling förnöjer.
Kram, G
Lapinette, hur gick presentationen? Vet hur du menar, jag har varit en synnerligen oduglig student på sistone och skolkat jämt och ständigt.
Till slut fann jag er nya tråd ;) Det var ett tag sedan jag var här inne. Har haft fullt upp med jobb och bröllopsbestyr. Idag har jag en dag ledigt för julstädning, brainstorming av bröllopstårtor och annat smått och gott. Och självklart kommer jag hänga på BT under dagen. Synes!
Hej lourdes, välkommen tillbaka! Hur har klänningsjakten fortskridit?
Tackar, tackar, gemma! Jodå, är fortfarande på jakt. Ska till London och Milano i jan/feb och hoppas då finna min klännning.
Har buntat upp med dom senaste Officiell tidningarna som jag ska plöja igenom med min tärna under julhelgen. Ska bli riktigt mysigt!
Gemma - presentation gick bra dock en ganska så dryg VD som skulle kommentera och domdera under presentationen. Men nu blir det inga fler presentationer för i år och jag har endast en rapport kvar att leverera. Nu är det julgransinköp och förberedelser inför julafton som står i fokus. Härligt!
Fick årets första julklapp från en leverantör. Alla min kollegor (tjejerna) har sprungit här och varit nyfikna så tillslut öppna jag den. En designad vinkaraff...jättesnygg och superpraktisk julklapp. Så nöjd!
Hej gemma, lapinette minns ni mig? Jag har varit försvunnen ett tag...är så ledsen över mina bilder och min film från bröllopet inte en enda bra bild jag ser ut att vara stenhög med rödsprängda ögon och min man har ett stone face på varje kort...inte alls speciellt proffsig fotograf:( Är så ledsen har försökt övertala min man att gå till en studio här i sverige hos en fotograf som jag vet gör grymma bilder och unika, men han vägrar vill inte ens diskutera det. Är det sån dum ide att klä på sig igen och fota lite det ska ju vara ett minne för livet, finns inte ett foto på min fina klänning eler skorna eller ringen..
Behöver stöd och råd kramar spöket
Hej spöket!
Vad trist att ni inte är nöjda med fotona. De är ju så viktiga. Hur var bröllopet i övrigt? Är ni nöjda med dagen?
Hej tjejer!
Har inte haft tid att läsa igenom än, men tänkte sticka inom en snabbis....
Paris var helt fantastiskt, storslaget, spännade, utmattande och romantiskt!
Har kursdag på jobbet, därav lite tid... Grrr. Ska lära oss ett nytt program som vi ska jobba med.
Har shoppat lite lagom, en snabbis på Hermès, Le Bon Marche, Lafayette etc. Hittade inga Louboutin skor och ingen fabulös väska Gemma! Men väl en fantastisk butik med vintage och begagnade väskor, jacker etc. Blev en underbar vit, gucci läderväska rikare, från en av deras senaste kollektioner. Ett fynd!! Och i nyskick... happy.
Vi gick inte heller på Tiffany, så det blev inga ringar att klappa på.
Massa god mat och vin, långa kvällar och mys!
Hotellet var jättefint, men microskopiska rum, inte ens de dyraste schampoo på badet kan uppväga det!
Spöket Laban! Vad ledsen jag blir för din skull.... Foton som är så viktiga!
Kramar