Summan av allt fortsätter
Såg till min förskräckelse att tråden var avstängd när jag skulle skriva. Eftersom jag inte har någon vidare fantasi och vill att alla ska hitta hit till Gemmas tråd så döper jag inte om den.
Välkomna!
Såg till min förskräckelse att tråden var avstängd när jag skulle skriva. Eftersom jag inte har någon vidare fantasi och vill att alla ska hitta hit till Gemmas tråd så döper jag inte om den.
Välkomna!
gemma jag ger snart upp!! :D :D
Mmmmm. Verkar vara ett klurigt språk denna kinesiskan! Skönt att man inte behöver befatta sig med det, men lite avis på er personliga utveckling är jag nog! Språk är som sagt aldrig fel!
Har just packat upp ett packet från Strawberrynet med en massa Philosophy produkter som jag fått häng på. De säljs inte i Norge så då blir det Hongkong.... Gillar så att det är så noggranna innehållsförteckningar och ingen parfym! *gnuggar händerna inför testen*
Lapinette, du är så duktig! Njut av berömmet, fira med champagne funkar alltid.
Izunia: Äsch, klart du inte ger upp. Du verkar ju ha ett kanonhumör. Det är bara att kämpa på, tids nog kan du skörda frukerna av ditt slit ;)
Utvandraren: Hur funkar strawberrynet? Själv är jag galen i Laura Merciers smink men det finns dessvärre inte i Shanghai (vad jag vet). Idag shoppade jag... en förlängningssladd och lite mat. Kul va?
Kollar en feel good-film med Jennifer Aniston (hon har gjort hur många som helst, inser jag) istället för att plugga. Det är så stort och så mycket och så överväldigande, det kinesiska språket, och jag har glömt precis ALLT efter min tvåveckors-sejour i Europa, där jag ju ägnade mig åt att snacka allt utom just kinesiska. I tyskland var det omväxlande tyska och franska som gällde; sen svenska. Min kinesiska raderades liksom ut.
Kram, G
Jag är också en hängiven Philosophy fantast. Älskar fuktighetscremen Hope in a jar!! Duschcremen Amazing Grace är också härlig. Hur gick det med testerna, utvandraren?
Har själv varit på väg att beställa från Strawberry då jag efter en anstiktsbehandling förra året föll för ett märke som jag inte hittar någonstans. Inte ens i Frankrike även om det är franskt. Det verkar bara finnas på salonger men Strawberry net har den. Det verkar ok att beställa men trist om paketet hamnar i tullen och man får betala skatt på produkterna.
Gemmma - det kändes skönt att ha pratat med bossen och att de funderar på att anställa någon under mig som jag får lära upp. Det blir annars tungt för företaget om jag försvinner på mammaledigt (jag menar OM jag blir gravid).
Har annars insett att det bara är dryga 2 veckor tills vår semester. Det känns så overkligt! Kollade in vädret i Kapstaden och det ser ut att vara sol och ca 25 grader denna vecka. Härligt, eller hur utvandraren! När åker ni? Det borde väl vara innan oss?
Vilket märke är det du vill ha Lapinette?
Du behöver inte tänka på tullen från Strawberrynet eftersom de alltid betalar tillbaka(faxa, maila in tullhandlingarna).
Lourdes, Jag köpte Help me retinolkräm-verkar bra. Purity made simple-jättebra. Mera Hope in a jar som jag haft förr och en skrubb(känns skön) som jag inte kommer ihåg vad den heter.
Annars ÄLSKAR jag Falling in love serien, har inte luktat på Amazing grace.....
De har också en super handkräm som luktar lemon curd... mmmm.
Gemma! Det är bara att handla så kommer det i ett trevligt paket med lila sidenband runt!!
Kommer ihåg att du frågade om norsk musik. Jag är också en stor fan av Kins of Con... och så älskar jag Magrugada och även Ane Brun. Det var ett tag sedan vi hörde från Røyksopp...
Nu pratar ni märken jag nog aldrig hört talas om...verkar bra!
Själv fick jag springa pa stan och köpa en massa produkter och smink för att allt tog slut pa en gang.
Men imorgon aker jag till Österrike! Far passa pa att köpa nya lack och sant pa flygplatsen. Och jag vill ha nya solglasögon! Är det nan som har nagra favisar? Jag vill gärna ha stora, svarta, breda pa sidan med strass...verkar omöjligt..
Izunia - funderade faktiskt senast igår om det var dags för St Anton igen för dig. Kollade nämligen in snödjupet och om vi ska boka något i mars.
vad kul! Om jag är jobbfri i mars aker jag typ runt den 17:e. Vi kanske ses i backarna da?! :)